Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Knižní okénko

Stránky

úterý 27. května 2014

Knižní okénko

Už pěkně dlouho jsem tu neměla  příspěvek do knižního okénka. A tak se to dnes pokusím napravit. Blíží se čas prázdnin a dovolených. Mnozí z vás určitě chystají na dovolenou za hranice naší země. A při cestách do zahraničí je člověk mnohdy limitován svými jazykovými znalostmi.  A proto jsem pro dnešní knižní okénko vybrala hned tři knižní novinky z nakladatelství Fragment, které nám pomohou zdokonalit a rozšířit si jazykové znalosti.






Pokud budete cestovat do Itálie, Řecka nebo Španělska, pak by se Vám následující  tituly mohly hodit :)
Jedná se totiž o jazykové příručky  Italština last minute, Řečtina  last minute a Španělština last minute. V jednotlivých příručkách jsou přehledně a podle jednotlivých témat seřazeny nejpoužívanější fráze a slovní zásoba daného jazyka.




Najdete zde základní fráze pro domluvení se na letišti,  při jízdě vlakem, taxíkem, v hotelu, na nákupech, na poště, v restauraci. Jednotlivé fráze jsou kromě překladu doplněny i výslovností jednotlivých frází. Na konci je vždy malý slovníček s nejzákladnějšími slovy.
Jednotlivé brožurky  jsou díky své velikosti skladné a v batohu nezaberou příliš místa.
Moje hodnocení na závěr:  příručky obsahují opravdu  základní a nejpoužívanější  fráze. Díky uvedené výslovnosti není třeba sebou vozit ještě další slovník. Oceňuji hlavně skladnost jednotlivých příruček.

Italština - Last minute, Renata Skoupá, nakladatelství FRAGMENT, ISBN 978-80-253-2149-2 (2. vydání, 2014)
Španělština - Last minute, Magdaléna  Váňová,  nakladatelství FRAGMENT, ISBN 978-80-2150-2149-2 (2. vydání, 2014)
Řečtina- Last minute, Anthi Zerva,  nakladatelství FRAGMENT, ISBN 978-80-253-2151-2 (2. vydání, 2014)












3 komentáře :

  1. Alis ahoj! :-)
    Jé! Učit se španělský jazyk byl vždy můj sen! :-) Jenže místo toho jsem se musela učit německy a pak anglicky! :-)
    A řečtina jetaké tuze krásný jazyk, je mi přijde, že musí být strašně moc těžká na učení. :-)

    Mám kamarádku -Sovenku a ta zvládá snad deset jazyků! A když se slyšíme, tak na mne začne španělsky a pak plynule přejde do slovenštiny a skončí česky. A já jí vždy prosím (nemusím dlouho), aby zase mluvila španělsky, mě se ten jazyk strašně moc líbí! :-)

    Alis přeji krásný den a ahoooooooooooooooj! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Šári, moc díky! Mě se taky španělština poslechově moc líbí.

      Vymazat
  2. Vždy si připomenu rčení : Kolik řečí umíš... nám to nebylo dopřáno a je dobře, že aspoň teď to jde tomu, kdo chce. Já už těžko pojedu do ciziny, ale mladí ať se učí!

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...