Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Silvestrovské mlsání....

Stránky

sobota 27. prosince 2014

Silvestrovské mlsání....



První vánoční etapu máme zdárně za sebou. Zásoby vánočního cukroví se pomalu tenčí, s ostatními zásobami jsem to ani letos moc nepřeháněla.....  pomalu, ale jistě blížíme k další etapě, tentokrát silvestrovské. A protože možná i vy přemýšlíte, co dobré svým jedlíkům na silvestrovké oslavy nachystáte, vybrala jsem několik mých silvestrovských typů......








V jednom z předvánočních článků jsem vám představila slané vánoční cukroví (recept najdete ZDE). Myslím, že tohle cukroví ocení všichni ti, kteří už jsou přemlsaní nejrůznějších vánočních sladkostí ..




Tím, co nebude chybět na většině silvestrovských oslav, jsou určitě chlebíčky. Ať už kupované nebo doma dělané...chlebíčky prostě musí být :)
Na chlebíčky  nejraději dávám domácí chlebíčkový salát.....a´t už domácí vlašák  nebo domácí pochoutkový salát -recept na domácí vlašský salát najdete ZDE. Můj oblíbený domácí pochoutkový salát najdete ZDE.


domácí obložené chlebíčky


A pak tu máme jednohubky....jednohubek není nikdy dost.  Na jednohubky se dá použít spousta surovin, které se najdou určitě v každé lednici. Já mám jednohubky úplně nejraději v jednoduchých kombinacích ....u mě vítězí kombinace s domácí Lučinou. Recept na domácí Lučinu najdete ZDE




Na jednohubky můžete použít také nejrůznější další domácí pomazánky...česneková pomazánka, sýrová pomazánka, tuňáková pomazánka...paleta pomazánek je opravdu dost pestrá. Recepty na moje domácí pomazánky najdete ZDE



Další silvestrovskou klasikou jsou domácí utopenci. Připravit si je můžete dopředu, takže na Silvestra   už jen stačí konzumovat..recept na domácí utopence najdete ZDE



Další dobrotou, kterou můžete své jedlíky potěšit je plněný Hermelín. Recept na plněný Hermelín najdete ZDE



A další dobrotou je šunkový aspik...recept najdete ZDE

domácí aspil


A takový pórkový chlebíček, ten by také  mohl chutnat. Recept najdete ZDE



A když už jsem u toho slaného pečení, tak určitě doporučuji muffiny s olivami a anglickou slaninou. Recept najdete ZDE



Tak a moje silvestrovská inspirace je u konce. A´t se vám silvestrovské přípravy vydaří!!!!!




A co VY? Jaké dobroty chystáte pro své jedlíky na Silvestra VY?




7 komentářů :

  1. Parádní nápady, něco si určitě vyberu. Děkuju.

    OdpovědětVymazat
  2. Skutočne široký výber, ja sa chystam na tvoj plnený hermelín a chcela som vyskúšať tvoj recept na utopencov ale bohužial nejde mi otvoriť odkaz :-( no nevadí skúsim to na googli. Ahoj maj sa krásne.

    OdpovědětVymazat
  3. Jejda to je ale nápadů :o) Alis já jsem tak přejedená že zatím nemám na jídlo ani pomyšlení a zatím vůbec nevím co si připravíme .... Měj se moc hezky.Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Tédy, dobrot, že nevím kterou bych si vybrala, ale vzhledem k tomu, že letos budeme s manželem doma sami u televize udělám talířek česnekových jednohubek a pochybuji, že vydržíme po náročných vánočních svátcích do půlnoci.
    Přeji ti pohodové poslední dny roku :)

    OdpovědětVymazat
  5. Příjemně jsi naladila mé chuťové pohárky. Připsala jsem si do mého receptáře plněný hermelín. Plnila jsem, ale jinak, ořechovou náplní. Děkuji a pěkného Silvestra! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Alenko, delas mi chute! Dala bych si skoro vsechno, nejradsi oblozene chlebicky -ty me tady chybi ! Muffiny se slaninou a olivami (ty nam nechybi :-)) jsem uz parkrat delala, jsou vyborne. Veseleho Silvestra !

    OdpovědětVymazat
  7. Alenko, já jsem dnes pekla ty tvoje slané hvězdičky, jde to dobře a jsou moc dobré! Díky za recept. Jinak chlebíčky, ty manžel miluje vždy a tak jsem si tentokrát vyhrála a trošku víc ne nazdobila. Jednohubky budou různé a také jen tak něco k zakousnutí na talířku. Krásný nový rok!

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...