Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Jedlé vánoční dárky

Stránky

sobota 14. listopadu 2020

Jedlé vánoční dárky

 



Určitě také přemýšlíte, čím koho obdarovat a hlavně, aby dárek 
udělal obdarovanému  alespoň malou radost. A pokud vám dochází 
fantazie, potom doporučuji vyzkoušet darovat jedlé dárky. 
Mnohé jedlíky určitě jedlé dárky  potěší daleko více než nějaké 
"prakticky  - nepraktické dárky". Akorát je potřeba vědět, 
co který jedlík rád..aby náhodou nedošlo k trapným situacím",
 kdy strýčkovi diabetikovi darujeme  úžasnou domácí marmeládu
 plnou cukru .....





A tak jsem opět zavítala do  mého receptového archivu a
 nachystala pro vás  malý přehled jedlých dárků,
 které ještě stihnete v kuchyni nachystat.


                                           






A vybrala jsem pro vás......

Domácí pražené oříšky...těmi určitě nikoho  neurazíte.
 Recept najdete ZDE





A co třeba čokoládové pralinky ?
 Recept na domácí čokoládové pralinky najdeteZDE.



Velký úspěch má také domácí Marlenka...recept najdete ZDE



                          



A velmi oblíbeným jedlým dárkem je pečený čaj...recept najdete ZDE


A tady jsou další moje typy, které by se jako jedlý dárek daly doma vyrobit:

- domácí vaječný koňak ... tak ten k vánocům určitě patří...
- domácí likéry....třeba kávový nebo čokoládový...
- domácí sirupy...recept na domácí sirupy najdete ZDE
- domácí sušenky (recept najdete ZDE)
- bylinkové oleje
A nesmím zapomenout na masojedlíky.....
- a malou změnou by mohly být nakládané sýry...nakládaný Hermelín ..recept najdete ZDE
- domácí paštiky ....recept na domácí paštiku najdete ZDE
- domácí utopenci recept najdete ZDE


A ještě teď stihnete vyrobit třeba pomerančovou marmeládu ... recept najdete ZDE

rychlá pomerančová marmeláda


Tak to je moje přehlídka  jedlých dárků....



A co VY a jedlé dárky? Které patří k Vašim nejoblíbenějším?

1 komentář :

  1. To jsou skvělé nápady. Já doma pořád něco peču, ale nenapadlo mě to upéct pro rodinu a dát to jako dárek. Na příští rok tak budu mít dárky vyřešené. Jinak já nemám s jejich nakupováním žádný stres. Neřeším to a hlavně nakupuju v průběhu celého roku a co mám, to mám. Vždycky toho je dost a díky tomu, že se mi daří uplatňovat slevové kupóny , tak mě ani nestojí moc peněz.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...