Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Výherci soutěže o Velkou japonskou kuchařku

Stránky

neděle 12. května 2013

Výherci soutěže o Velkou japonskou kuchařku


Dnes spěchám, abych vám tu představila výherce Jedlíkovy soutěže o Velkou japonskou kuchařku.
Ve čtvrtek jsem tu vyhlásila soutěž o jeden výtisk Velké japonské kuchařky. Do soutěže se mohl přihlásit každý, kdo zanechal v komentáři pod článkem odpovědi na položené otázky. A jak jinak otázky se týkaly japonské kuchyně!









Jsem moc ráda, že se vás do soutěže zapojilo tolik. Ale vyhrát mohl pouze jeden......a v našem případě pouze jedna :)

Nebudu vás dlouho napínat.........

vylosovaným  vítězem - vítězskou  Velké japonské kuchařky se stává


Šavrda - Šárka

Věřím, že vítězce kuchařka udělá radost!!!

Prosím výherkyni, aby mi na emeil jedlikovo-vareni@seznam.cz poslala adresu na kterou mohu výhru odeslat.

Všem ostatním na které se dnes štěstí neusmálo děkuji za účast!




A velké poděkování patří nakladatelství Fragment, které cenu do soutěže věnovalo!






8 komentářů :

  1. Alis ahoooooooooj!!!!!!!
    Zrovna se jdu k tobě podívat, co je tu nového a koukám jako blázen!!!!!!! :-)
    Tak já jsem vyhrála?? Já???? No to je krása!!!!! Moooooc děkuji!!!! Už běžím ti napsat svojí adresu! :-)

    A také jsem ti přišla popřát krásný den Matek. :-)

    Měj se moc moc hezky. Já jdu na mail. :-)
    Ahooooooooj!!!!!!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Šári, moc Ti děkujiza milé přáníčko! Adresu jsem si už opsala, zítra běžím na poštu :)

      Vymazat
    2. Šárko, gratuluji k výhře. :-)

      Vymazat
  2. Ahoj Alis a já poděkuju za prima soutěž,kterou jsi tady vyhlásila.Cena je super a Šárce ji moc přeju a blahopřeju!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blaní já ti velice moc děkuji. :-) Mám velikánskou radost!!!!! :-)

      Vymazat
  3. Šárko,moc ti gratuluji k výhře ! :-)Alena

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...