Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Domácí sušené ovoce

Stránky

čtvrtek 8. října 2015

Domácí sušené ovoce


Dnešní článek jsem se rozhodla věnovat mému novému domácímu pomocníkovi.....po dlouhém rozmýšlení jsem si pořídila sušičku na ovoce.  A o své první zkušenosti s domácí sušičkou se musím podělit s vámi.  







Nabídka obyčejných domácích sušiček na ovoce je poměrně pestrá a pohybuje se v různých cenových hladinách. Já osobně jsem preferovala sušičku s digitálním displejem a s vyššími sušícími
rošty.
 Přečetla jsem mnoho recenzí na nejrůznější přístroje. Někde si uživatelé stěžovali, že je sušička příliš hlučná, někde zase , že musí poměrně často přemisťovat jednotlivé rošty, jinde zase, že musí sušit se všemi rošty, i když nejsou naplněné....co uživatel, to jiná zkušenost.




Můj osobní názor je ten, že v cenové hladině (neprofesionálních přístrojů) budou všechny sušičky dosti podobné :). A tak jsem si nakonec jeden z přístrojů pořídila.
Po měsíci vydatného testování mě sušička zatím nezklamala......



Protože jsem byla úplný sušičkový začátečník,  neměla jsem představu o tom, jak jednotlivé druhy ovoce a zeleniny sušit... 
Všem, kteří jsou na tom stejně jako já, radím...zkoušejte...experimentujete.....

Pár mých rad pro sušičkové začátečníky :)

1. ovoce dobře umyjte a očistěte
2. krájejte na tenčí plátky (ne úplně tenké a ne úplně silné)
3. někdo doporučuje ovoce před sušením namočit do vody s citronem (aby nehnědlo). já osobně ovoce nijak nenamáčím
4. pokud si myslíte, že domácí sušené ovoce bude sladké a barevné jako to kupované, pokud do něj nechcete přidávat chemii a doslazovat, tak nebude!!!!!! 





A co VY a sušička na ovoce? Podělte se o své poznatky a zkušenosti.....














3 komentáře :

  1. Sušičku používám hlavně na sušení hub a jablíčkových křížal.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám sušičku v troubě, takže používám tu. Letos jsem sušila jablíčka :)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  3. Musím se přiznat že sušička na ovoce je pro mě úplnou novinkou - nikdy jsem ani žádnou neviděla, tady se sušené ovoce prodává ale doma je nikdo nesuší. Já se pamatuji na sušená jablka - křížaly a sušili jsme je u kamen :-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...