Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Mini bábovičky

Stránky

neděle 15. května 2016

Mini bábovičky



Dnes jsem si pro vás nachystala inspiraci na víkendové pečené. Podle mně bábovka  k víkendovému pečení tak nějak patří. Každý z nás má ten svůj osvědčený recept.... Už dlouho jsem pokukovala po malých bábovkových formičkách. Konečně jsem je sehnala  a tak jsem se mohla pustit do pečení....








Na mini bábovičky potřebujeme:

2 celá vejce
80 g cukru krystal
2 lžíce vanilkového cukru
100 g polohrubé mouky
1 lžičku prášku do pečiva
5 lžic oleje
5 lžic vlahého mléka

Vejce vyšleháme s cukrem, přilijeme olej, mléko a přisypeme ostatní suroviny. Těsto nalijeme do bábovkových formiček- plníme do 2/3. Pečeme  při 180 st. asi tak 20 minut.



množství těsta je na 6 +1  malých mini báboviček . Ze silikonové formy jdou velmi dobře vyklápět....




a máme upečeno....




5 komentářů :

  1. Ty jsou tak rouzkošné :) kde jsi je koupila ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za návštěvu. Formu jsme zakoupila v domácích potřebách. Myslím, že se dá sehnat i na netu.

      Vymazat
  2. V receptu je pouze mouka. Mohu dát polohrubou nebo hladkou?
    Děkuji.
    Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za návštěvu, dávám polohrubou - do receptu jsem to již
      doplnila

      Vymazat
    2. Ahoj Ali, po těchto formičkách už taky dlouho pokukuji :-)) Teď jsi mi je připomněla a určitě je koupím - bábovičky jsou kouzelné! :-))

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...