Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Nakládaná vepřová kotleta

Stránky

čtvrtek 10. ledna 2013

Nakládaná vepřová kotleta




Tak a jsem tu opět s malým typem na víkendový oběd. Nějak se mi po vánocích nechce pouštět do velkého vaření. A tak přináším recept na opravdu rychlý oběd. Maso si můžete naložit do marinády den,  dva dopředu ...a v sobotu nebo v neděli stačí už jen vyndat pánvičku a osmažit na oleji!! 







Na přípravu rychlého  oběda potřebujeme:
vepřové kotlety ( množství dle počtu jedlíků) a kromě kotlety můžete použít i krkovici
sůl, pepř
a na marinádu :
2 celá vejce
2 lžičky škrobové moučky
1 lžíci kečupu
1 lžici plnotučné hořčice
1lžičky soli
1/2 lžičky pepře
Na marinádu všechny suroviny smícháme dohromady.




Vepřové kotlety naklepeme a po stranách nařízneme. Jemně osolíme na postupně namáčíme do marinády. Takto připravené plátky můžeme nechat naložené v lednici klidně i dva dny. A k obědu stačí jen rozpálit olej a naložené plátky z každé strany osmažit!
Jako příloha se hodí bramborová kaše a zeleninový salát!
Tak a rychlý oběd je hotový!

A co VY? Co budete vařit o víkendu?

32 komentářů :

  1. Tak dneska ses trefila do mé chutě..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Miládko,moc Tě zdravím a jsem ráda, že jsem se trefila :)

      Vymazat
  2. Mňam, asi se nechám pozvat. :-D U nás bude segedín. :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Výborně, miluji tyto marinády, ještě mám jednu podobnou, bez kečupu, ale s česnekem, taky dobrý! Já o víkendu nevařím doma, ale u maminky, tak nevím co to bude, ale prý asi maso na houbách s rýží, uvidíme, dle situace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ježurko, ať k mamince dobře docestuješ!

      Vymazat
  4. Alis, ty mi dnes děláš chutě. :D Dnes byl oběd, že jsem si namazala chleba. Když totéž uvaří manžel, tak ho s chutí sním. Naše mladá to neumí ochutit. Ještě, že v sobotu a neděli vaří manžel. Jinak bych byla o chlebu častěji:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jarmilko,moc díky za návštěvu!

      Vymazat
  5. To vypadá výborně! Asi se budu inspirovat, mám v lednici dnes u řezníka koupená kuř. prsa, tak je takhle naložím:-). Původně jsme měli jet na víkend k našim, vyrazit do kostelů na betlémy a kouknout na nové štěňátko, pro které zítra jedou...ale kluci jsou děsně nechrmlaní, oba zánět spojivek a hnisající očka, takže budeme trčet doma...Tak si aspoň uděláme mňamkový oběd:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Peťo, budu ráda, když vyzkoušíš! AŤ jsou kluci brzy v pořádku!

      Vymazat
  6. Dělám podobnou marinádu, přidávám ještě cibuli. Jsou nejlepší takové rychlé obědy:-)))

    OdpovědětVymazat
  7. Mnam to vypadá moc dobře :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  8. Odpovědi
    1. Ahoj Intuice, díky za návštěvu!

      Vymazat
  9. Co budeme mít v neděli k obědu? Myslím, že právě TOHLE...! Díky za inspiraci, už si nemusím zoufat, že NEVÍM, co... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Babeto,jsem moc ráda, že jsem Tě inspirovala!

      Vymazat
  10. No, v mrazáku mám kus vepřové kotlety, takže se asi budu inspirovat, vypadá to jednoduše a dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi, věřím, že bude chutnat!

      Vymazat
  11. Skvělá inspirace na víkend Alis. Věčně řešíme, co budeme o víkendu vařit. Naštěstí o víkendu u nás také vaří tatínek, takže určitě mu inspiraci předám. Tento víkend u nás bude špenát a vepřové a doufám že bramborové noky :-D. Přeji Ti krásný a chutný víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj MArci,moc díky. Špenát, ten já mám moc ráda!

      Vymazat
  12. Ahoj Alis,
    nakládané vepřové maso je veliká lahůdka, ale tento recept ještě neznám, takže opisuji a vidím to tak, že si to o víkendu uděláme. :-)
    Víš co? U nás sněžííííííí!!!!! A sníh netaje, neb mrzne. :-) Hurááááá. :-)
    Krásný den Alis. :-)

    A ještě jsem chtěla napsat, že se mi líbí, jak na svých stránkách stále pracuješ a člověk k tobě přijde a jen kouká, jaké to tu máš krásné. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Šári, budu také moc ráda, když vyzkoušíte! Moc mě těší, že se Ti tu líbí. Já se stále učím na Blogpotu pracovat a stále objevuju něco nového...takže určitě zase něco objevím!

      Vymazat
    2. To je dobře, že na blogspotu pátráš a zkoušíš nové - však je tu krásně. :-)
      Alis, tak jsem zrovna před chvilkou recept vytiskla, mamča si ho přečetla a budeme mít kotlety v neděli, zítra si je naložíme a v neděli uděláme. Mňam, už se na ně těším. :-)
      Krásný víkend přeji Alis. :-)

      Vymazat
    3. Ahoj Šári, ať se vám povedou a budu moc ráda, když dáš vědět, jak chutnalo :)

      Vymazat
    4. Alis určitě dám vědět. :-)
      Jinak už jsou naložené a zítra čekají na svou premiéru! :-)
      Když mamča dělala marinádu, tak nádherně voněla. :-)
      Už se těším. :-)

      Vymazat
    5. Ahoj Šári,věřím, že si pochutnáte!!!

      Vymazat
    6. Ahoj Alis!
      Tak jsme po obědě a já se dostala k internetu, tak ti mohu hlásit, že kotlety podle tvého receptu byly naprosto výborné - lahodné!!! všem nám chutnali a už jsme si tento recept zařadili mezi ty oblíbené a určitě si je budeme dělat častěji. :-)
      MŇAM!!!! byla to lahůdka. :-)
      Ahoooooj!!!!! :-)

      Vymazat
    7. Ahoj Šári, tak to mě moc těší, že kotlety uspěly!!!!!!A jsem moc ráda, že jste vyzkoušeli!

      Vymazat
  13. Teda Alis,to vypadá doooooooobře,již si píšu a asi v neděli bude obídek ,zítra nevařím,budeme dopapávat.Bude to i inspirace na únor až se sejdeme při narozkách.Měj se fajn.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...