Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Krém ze salka

Stránky

sobota 5. ledna 2013

Krém ze salka


Krém ze Salka

Pro zkušené a světaznalé pekařinky nic nového pod sluncem!
Krém ze Salka je snad jedním z nejznámějších krémů. I já ho používám a pěju na něj všude chválu. Jeho příprava nění nijak složitá a náročná. A nýní, když už lze v obchodě koupit Salko rovnou zkaramelizované, tak je hotový hned. Používám ho jako náplň do vánočního cukroví, dávám ho do medovníku, na řezy, no prostě krém univerzál!




Na přípravu budeme potřebovat:
1 Salko - zkaramelizované ( můžeme koupit už hotové zkaramelizované nebo obyčejné Salko 2 hodiny vaříme ve vodě. Necháme nejlépe do druhého dne vychladnout)
1 celé máslo
Salko ručním šlehačem zašleháváme do másla, až vyšleháme krásný krém:).



A máme hotovo!




Krém ze Salka je úžasný do domácí Marlenkyplněných kornoutků, ale i do dalšího cukroví!

 


Vyzkoušejte i jiné Jedlíkovy recepty !

10 komentářů :

  1. Tento krém ze Salka mám moc ráda. :-)
    Já jsem se s ním setkala úplně poprvé, když jsem se švagrovou pekla cukroví a ona pekla ořechy - já do té doby byla zvyklá pouze na ořechy tmavé a s oříškovou náplní. A švagrová dělala ořechy světlé a plnila je právě tímto krémem - taaaaaak moc mi to chutnalo!!!! :-)
    Je to strašně jedlí a návykový krém! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Šári,moc Tě zdravím. Máš pravdu ..je návykový :)

      Vymazat
  2. tento krém je opravdu výborný!
    já jsem ho dávala do toho medovníku a máš pravdu, připravený je hned.
    jinak vánoční cukroví jsme plnili i jen samotným zkaramelizovaným salkem (bez másla) a taky výborné :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Kivi, díky za návštěvu a za typ na další využití!!!

      Vymazat
  3. Proč se mi zdrcnul ?

    OdpovědětVymazat
  4. krémy se sráží,jestliže nemají suroviny pokojovou teplotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je jedno, jestli je pokojová nebo ne, ale musí mít všechny ingredience teplotu stejnou..já je dávám třeba všechny půl dne před tím do špajzu kde je chladno a nikdy se nezdrcne- mám to od cukráře :-) PS: říkal mi, že krém se může zdrcnout i jen tím, že misky, nebo šlehač mají jinou teplotu než ingredience, proto raději vše na jedno místo a je to :-)

      Vymazat
  5. Dá se prosím do tohoto krému přidat potravinářské barvivo?
    Moc děkuji za odpověd. Katka

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...