Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Rychlý hrníčkový mrkvový moučník

Stránky

sobota 28. května 2016

Rychlý hrníčkový mrkvový moučník


 Dnes jsem si pro vás připravila recept na víkendové pečení. Poslední dobou tenhle moučník peču dost často.  Většinu surovin mám běžně doma a další jeho výhodou je, že je hrníčkový....a teď už honem k receptu...






Na rychlý mrkvový moučník potřebujeme:

1/2 hrnku krystalového cukru
1/2 hrnku oleje
1 hrnek polohrubé mouky
1/2 hrnku nasekaných ořechů
2 hrnky strouhané mrkve
3 celá vejce
špetka soli
1 lžička prášku do pečiva
1 lžička skořice
                                                          používám hrneček o objemu 250 ml


Všechny suroviny, které jsou v receptu smícháme dohromady. Vzniklé těsto nalijeme do vymazané a vysypané formy. Já používám klasický srnčí hřbet. Ale můžete nalít i do chlebíčkové formy, formy na bábovku nebo nalít jen tak na plech.
Pečeme ve vyhřáté troubě na 180 st. asi tak 40 minut.


A máme upečeno.....


2 komentáře :

  1. Vypadá skvěle :) pro mě ještě s rozinkama! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle je recept pro mě:-)) Hrníčkový a suroviny taky mívám doma, navíc rychlovka. Už ho mám zapsaný!

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...