Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Cuketové lívanečky

Stránky

pátek 26. července 2019

Cuketové lívanečky



Po hodně dlouhé blogové pauze jsem opět tady. Snad se mi konečně už podaří na blog  zavítat častěji.  Pomalu se začínám rozkoukávat ve své nové kuchyni a zkouším nové recepty. Tentokrát jsem se pustila do cuketových lívanečků. A recept vám hned představím







Na cuketové lívanečky potřebujeme:

1 větší nastrouhanou a vymačkanou cuketu
3 lžíce bílého jogurtu
2 celá vejce 
1 lžičku prášku do pečiva
sůl, pepř 
polohrubou mouku - množství tolik, aby vzniklo hustší těstíčko


Všechny suroviny smícháme dohromady tak , aby vzniklo hustší tstíčko. Naběračkou lijeme na vymazanou pánvičku a smažíme z obou stran.

Podáváme s jednoduchým jogurtovým dipem a čerstvou zeleninou


Lívanečky jsou opravdu jednuduché a hodně jedlé!

3 komentáře :

  1. Konečně! Už jsem si myslela že jsi přestala vařit! :-))
    Podobné lívanečky dělám ale bez jogurtu, příště přidám určitě získají daleko lepší chuť.
    Moc zdravím z Itálie!

    OdpovědětVymazat
  2. Konečně! Už jsem si myslela že jsi přestala vařit!:-))
    Podobné lívanečky dělám ale bez jogurtu který příště přidám určitě získají daleko lepší chuť.
    Moc zdravím z Itálie!
    Olina 🤗
    P.S.Jinak než anonym mi nejde komentář dát.

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam, to bych si dala, ale manžel je diabetik a nesmí smažené, a ani sladké, a vařit 2 x, na to už nemám. No, třeba někdy... Zdravím.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...