Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Formičky na vánoční cukroví

Stránky

neděle 27. listopadu 2022

Formičky na vánoční cukroví

 


Nedá mi to a musím tu napsat ještě jeden článek a to o formičkách...  formičky k pečení vánočního cukroví bezesporu patří. Za ty roky, co peču, se mi doma nastřádalo poměrně slušné množství nejrůznějších formiček a forem....
A  postupem času zjišťuji, že používám na vykrajování stejně jen pár oblíbených tvarů.



Dříve jsem používala hlavně kovové formičky, ať už na vykrajování nebo na i na plnění pracen nebo ořech.
 O tom, jak kovové  formičky čistím jsem psala tady.  Formičky vyčištěné v roztoku s práškem do pečiva byly opravdu vždy jako nové. 

 Postupem času jsem však z kovových formiček přešla na formičky silikonové


Úplně první byla tato forma na pečení ořechů. 
V dalších letech k ni přibyly ještě formy na pracny a na malé ořechy. O tom jak se peče v silikonové formě se dočtete tady.  Myslím si, že v případě pečení ořechů a pracem se už ke kovovým formičkám asi nevrátím. 




Na vykrajování cukroví používám většinou vykrajovátka kovová. Mám i pár umělohmotných.
A nevidím v použití skoro žádný rozdíl.


A co Vy?  Jaké máte s formičkami zkušenosti Vy? A máte nějakou vychytávku?

Děkuji za návštěvu

Jedlíkovo vaření můžete sledovat také na instagramu 









4 komentáře :

  1. Ahoj Ali, mám taky spoustu formiček hlavně jsem jich dostala hodně po babičce,ale každý rok stejně přikoupim.Ja ty silikonový nemusím mám radši ty kovové.Preji krásnou adventní neděli Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám zděděné kovové a jsem s nimi spokojená.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...