Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Plněný bramborák

Stránky

čtvrtek 7. února 2013

Plněný bramborák


Dnes jsem si pro svůj víkendový typ připravila bramborák plněný játrovo - žampionovou směsí. Bramboráky určitě všichni dobře znáte. Kromě toho, že se dají jíst samotné, jsou také úžasnou přílohou k různým omáčkám a v neposlední řadě je můžeme naplnit.

plněný bramborák


Jak jistě tušíte, tak jednou z hlavních součástí dnešního pokrmu je bramborákUsmívající se. Recept na bramborák jsem vám psala vloni a najdete ho ZDE. Doporučuji udělat bramboráky větší, aby se daly dobře naplnit.
Na játrovo - žampionovou směs budeme potřebovat:
400 g drůbežích jater
6 žampionů
1 cibuli
sůl, pepř a kečup


Na tuku zlehka osmažíme cibuli, kterou si nakrájíme na kolečka. Přidáme pokrájená játra a necháme podusit. Potom přidáme pokrájené žampiony a v téhle fázi já přidávám sůl a pepř. Celá dobře promícháme a dusíme. Nakonec přidáme asi 3-4 lžíce kečupu tak, aby nám vznikla hustší směs. Povaříme a dle chuti osolíme.
Tak a máme směs na naplnění hotovou.
Nyní stačí už jen směs vložit na bramboráček, přeložit a máme hotovo!!!




A pokud vám drůbeží játra zbydou, potom doporučuji vyzkoušet domácí játrovou paštiku. Recept najdete ZDE



31 komentářů :

  1. Bramboráky dělám dost často (někdy i z brokolice), Tvoje náplň je zajímavá, ale já mám v poslední době takové "jednodušší" chutě. Asi bych si to rozdělila na žampionovou a játrovou náplň. Já je dělám buď jen tak, nebo jako přílohu ke guláši, někdy je sypu nastrouhanou NIVOU.Já při každé návštěvě Tvých stránek obdivuju rozmanitost Tvých nápadů - je vidět, že vaření Tě hodně baví...

    OdpovědětVymazat
  2. Teď se dívám, že jsem nějak popletla jméno, takže to musím napravit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Miládko,moc Ti děkuji! Moc by mě zajímalo, jak děláváš ty brokolicové bramboráky! Ty by stály za vyzkoušení :) Miládko, všechno nejlepší k zítřejšímu svátku!!!!!

      Vymazat
  3. Alis, děkuji za tip, vypadá to úžasně. Hned si píšu na seznam, co budu vařit ...
    Hezký den ... Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Alis!
    Zajímavý recept, ten by se moc líbil mamce a taťkovi. ;-)
    My děláme do bramboráků masovou směs, je to veliká dobrůtka a s bramboráky skvělá kombinace. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Sbíhají se mi sliny Alis! Bramboráky doma milujeme, zatím jsem je tedy nezkoušela plnit. Několikrát jsem je dělala jako přílohu k masové směsi, což je vlastně podobné. Velmi zajímavá mi přijde Tvoje kombinace jater a hub. To musím prubnout :). Asi o víkendu taky půjdu do bramboráků...Krásný den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marci, je to rychlé vaření, takž ena víkend doporučuji !!

      Vymazat
  6. Alis, ty mi děláš chutě! Zrovna přemýšlím o nějaké svačině. Ale tohle je spíš oběd nebo večeře. Vymyslela jsi to príma. Zkusím to doma navrhnout a vyzkoušíme. Díky za tip. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Alenko ahoj, my máme bramboráky taky moc rádi, jak k omáčce, nebo jen tak a plněný ho mamka dělá takovou směsí z kuřecího masa a taky to je dobrota . Ali, měj se mooc hezky a zítra to mamina nese na poštu, já kvli těm bacilům nikam nesmím a mamka dřív do města nešla, takže zítra

    OdpovědětVymazat
  8. Ali, to je zajímavý recept. :-)) Zatím jsem baramboráky plnila pouze masovou směsí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ivuš, moc Tě zdravím! Vyzkoušej i tuhle játrovou !!!

      Vymazat
  9. Alis, Ty mi ale děláš chutě! Bramborák miluju a ještě k tomu plněný - mňam! Teď ale tady mám maminku a musím vařit dietně, žádné smažené, tak někdy to určitě zkusím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aho Ježurko,moc díky a hezky si s maminkou užijte víkend!

      Vymazat
  10. Játra a žampiony, to je přesně pro mého muže a syny:-)))
    Musim zkusit:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  11. Alis,věř nebo nevěř,dnes jsem si na plněný bramborák myslela,dostala jsem chuť na něco takového :-)Jenže máme doma momentálně jednoho "dietáře", tak si to potom musím nějak naplánovat :-)Bramboráky máme rádi,jen k omáčce jsem je nikdy nedělala.Díky za typ!
    Alis,jak máš napsáno,že recept na játrovou paštiku najdete zde,naskočí recept na bramboráky.
    Měj se pěkně a přeji hezký večer :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Alí, moc Tě zdravím! Budu také moc ráda, když vyzkoušíš. A hned kouknu na tu paštiku a napravím to!! Alí, krásný víkend!

      Vymazat
  12. Ty brokolicové bramboráky jsou jednoduché, ale musíš si naplánovat ještě jedno brokolicové jídlo (je dost velký odpad), postrouhají se květy,ten zbytek já uvařím a posypu strouhanou nivou (polévku nevařím)a mám to jako samostatnou dobrůtku. A dál už postupuju jako u bramor - vajíčko, česnek,sůl, pepř, domácí vegetu, strouhaný sýr, popřípadě trošku strouhanky.Kdyby se Ti to zdálo sypké, sýr to zatepla spojí. Podtrhla bych česnek a pepř - to jsou hlavní ingredience,které jinak mdlé brokolici dodají chuť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Miládko, moc Tě zdravím a hlavně děkuji za recept. Brokolicové bramboráky vyzkouším a dám vědět, jak dopadly! Miládko,moc díky!

      Vymazat
  13. Bramboráky miluju--navíc takhle plněný to musí být úžasná dobrota :o) Krásný víkend Alis :o)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to by mi chutnalo. A manžel by dělal ksichty. Tím pádem máme bramboráky málokdy, většinu jich sním já a pak je mi těžko :( Na paštiku se chystám.

    OdpovědětVymazat
  15. To musí být dobrota. My máme doma rádi a moc i jen ten obyčejný bramboráček.

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Alis, takto připravovaný bramborák důvěrně znám, doma jsme ho už zkoušeli několikrát. Původně jsme ale na něj chodili do restaurace, kde ho podávali pod názvem "Frenštátské škračky". On bude mít pravděpodobně více názvů, ale co můžu potvrdit, že je moc dobrý.

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Alis. Dostala jsem tip na Tvoje Jedlíkovo vaření. Máš zde hodně zajímavých a jednoduchých jídel a na to já slyším. Dala jsem si Tě do oblíbených, pokud souhlasíš. Dnes bude tento brambcl, místo žampionů tam bude hlíva. Díky a PŘEJU HEZKÝ DEN ŽEN!!! :)) Zdraví Tě anonymně Kitty


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Kitty, děkuji za přání a také Tobě krásný MDŽ! jsem moc ráda, že jsi moje stránky objevila a věřím, se budeš ráda vracet!!!!

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...