Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Vepřové plátky v jogurtové marinádě

Stránky

čtvrtek 15. srpna 2013

Vepřové plátky v jogurtové marinádě

Tak dnes jsem tu opět s typem na rychlé prázdninové vaření. Připravila jsem pro vás recept na nakládané vepřové plátky. A dnes je budeme nakládat do jogurtu. Jogurt bývá určitě součástí většiny ledniček a tak proč nevyužít zásoby, které se nám samy doma nabízejí!





Na přípravu vepřových plátků nakládaných v jogutové marinádě si připravte:

plátky masa (vepřové, lze použít i zvěřinu, kuřecí maso)
sůl
jeden jogurt
polévkové koření
2 stroužky česneku
mouka a strouhánka na obalení
tuk na smažení




Maso pokrájíme na plátky, naklepeme a osolíme. Na marinádu si nachystáme jogurt do kterého vmícháme utřený česnek a 1 lžící polévkového koření. Já jsem použila Rojikovo babiččino koření. O tomto polévkovém koření vám napíšu něco v malém kořenářském okénku, ale to později. 
Připravenou marinádu natřeme na masové plátky. Plátky vložíme do misky a necháme klidně do druhé dne odpočívat.
Druhý den plátky vyjmeme obalíme v mouce, ve strouhánce a stejně jako klasické řízky osmažíme. 
Přílohou mohou být brambory v jakékoli podobě, klidně i zeleninový salátek..
Výsledné plátky jsou krásně šťavnaté, prostě nezalekněte se jogurtu, ten tam není vůbec cítit a vyzkoušejte!





A jak jsem slibovala, tak opět společně otevírám moje malé kořenářské okénko. Dnes vám tu chci představit polévkové koření.V obchodech už dnes najdete opět nepřeberné množství polévkových koření, různých konzistencí, samozřejmě různých kvalit a také různých cen. Doby, kdy Vegeta byl podpultové zboží,  jsou dávno pryč. A tak zákazník mnohdy v té záplavě produktů ztrácí orientaci. 
Já vám dnes představím koření, které jsem při přípravě použila já. Zůstávám i nadále  věrná Rojíkovu koření a tak i na přípravu jogurtové marinády jsem  vyzkoušela z  rojikovy dílny  Babiččino koření. Kromě soli koření obsahuje sušenou listovou a kořenovou zeleninu (celer, petržel, pórek, bibuli, cukr, vitamín B1). 
A kromě toho, že tímto kořením ochutíte polévku, můžete ho, stejně jako já dne, použít i do nejrůznějších marinád. 
Pokud hledáte kvalitu za rozumnou cenu, pak  babiččino koření tohle splňuje. 



Pokud budete chtít polévkové koření - Babiččino koření- vyzkoušet, potom vás zvu na stránky Rojíkova koření. A jak už víte, tak tam naleznete i další známé i méně známé druhy koření.







16 komentářů :

  1. Tak co u nas doma nikdy nechybi, je prave jogurt! Neco podobneho jsem delala i s kurecimi platky,ale myslim, ze veprove vyjde jeste lip. A Rojikovo koreni muzu taky jen doporucit, vyzkousela jsem :-))!

    OdpovědětVymazat
  2. Ali, řekla bych, že plátky musí být velice šťavnaté a křehké. Tenhle recept rozhodně stojí za vyzkoušení.

    OdpovědětVymazat
  3. Recept znám a můžu se připojit k chválení - maso je opravdu šťavnaté a chutné.

    OdpovědětVymazat
  4. Jogurtová marináda je fajn, maso je pak jemné.

    OdpovědětVymazat
  5. Takovou marinádu dávám na kuřecí řízečky a jsou "eňo ňuńo", nejkřehčí, jaké si dovedete představit. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Alis! :-)
    Recept vypadá tak lákavě, že bych se hned zakousla. :-)
    My děláme zase kuřecí řízky v jogurtové marinádě a je to veliká dobrota. :-)
    Tak musím tvůj recept opsat a musíme si ho udělat. ;-)

    Alis a to koření mě tedy nadchlo. :-) My teď máme u nás v masně veliký kout koření a když si čtu názvy, tak kolikrát žasnu! Už teď se chystám na útok do masny a nakoupit veliké množství koření a pak to dám mamce - ale ta o tom zatím neví! :-)

    Alis měj se moc krásně a ahooooooooooooooooooooooj!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Už se na něco podobného chystám delší dobu, ale pořád má něco jiného přednost! Budu muset vyzkoušet, dělala to moje dcera a taky moc chválila! Díky!

    OdpovědětVymazat
  8. Jogurt doma míváme :-)ale použít ho na řízky mě nenapadlo, určitě bude řízeček křehký :-),ráda vyzkouším.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...