Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Plněné brambory podle Verunky

Stránky

čtvrtek 24. října 2013

Plněné brambory podle Verunky


Brambory u nás v kuchyni mají svoje nezaměnitelní místo. Kromě přílohy k nejrůznějším jídlům z nich můžeme vykouzlit také velmi chutná hlavní jídla. A jedním z nich jsou právě plněné brambory. Takže dnes typ na rychlý podzimní bramborový oběd ......






Recept na plněné brambory jsem objevila vloni na blogu u Verunky. A od té doby jsem je dělala už mockrát. No a musím se s vámi o tuhle dobrotu samozřejmě podělit.
Na plněné brambory si nachystejte
Vařené brambory ve slupce (množství podle počtu strávníků)
žampiony
vajíčko
nastrouhaný sýr
sůl, pepř, kmín







Uvařené brambory rozpůlíme a částečně lžičkou vydlabeme tak, aby nám uprostřed vznikl prostor pro vložení náplně.
Na náplň si připravíme žampionovou smaženici. Žampiony oloupeme a podusíme spolu s kmínem na másle. Přidáme vajíčko a uděláme si řidší smaženici. Dle chuti dosolíme.Vydlabané brambory jemně osolíme a vložíme připravenou náplň. Povrch posypeme nastoruhaným sýrem.
Vložíme do vyhřáté trouby a si tak na 10 minut zapéct.

Zdroj receptu : Verunky blog


A co Vy a bramborová jídla?




14 komentářů :

  1. Já moc houby nemusím, ale mamce bych to udělat mohla:D:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle jídlo, jak jsi ho naservírovala, láká už na první pohled. Neslyšelas o Citlivé kuchařce Markéty Šuchtařové? Láká mě, už ji mám doma, jen ještě nebyl čas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Katy, moc díky! O té kuchařce jsem zatím ještě neslyšela. Budu ráda, když dáš vědět, jaká je :)

      Vymazat
  3. Alis ahoj!
    My jsme tyto brambory už také dělali a je to veliká dobrůtka. :-)
    Krásný den přeji. :-)
    Ahooooooooooj! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé, tak plněné brambory jsme už dlouhóóóóóó neměli. Děkuji za super tip.
    Krásný víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Brambory i žampiony mám moc ráda. Takové jednoduché jídlo a jak může být chutné! Už se mi sbíhají sliny, určitě vyzkouším. Jen dotaz. Co s těmi vydlabanými bramborami? To se nepoužije?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ježurko, moc díky! Ty vydlabané brambory jsem smíchala s kyselou okurkou, cibulkou a trochu majonézy a byl z toho takový bramborový salát :)

      Vymazat
  6. Mnam už dlouho jsme žampiony doma neměli.Jednou za 14 dní nám je tu jezdí prodávat s vajíčky--tak ted už vím že si je na 100procent koupím :o))

    OdpovědětVymazat
  7. To musí být dobrůtka, která stojí za vyzkoušení. Jednoduchá jídla mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...