Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Bramborové karbanátky s tuňákem

Stránky

čtvrtek 20. listopadu 2014

Bramborové karbanátky s tuňákem


Dnes jsem pro vás nachystala inspiraci na předvánoční vaření. Vybrala  jsem recept na bramborové karbanátky s tuňákem. 






Tenhle recept jsem objevila v jednom z Albert magazínů. A teď, když je všude brambor dostatek, nadešel čas ne jeho vyzkoušení....

Na bramborové karbanátky s tuňákem potřebujeme:
6 větších ve slupce vařených brambor
2 konzervy tuňáka v olivovém oleji (nebo ve vlastní šťávě)
petrželku
1 vejce
sůl, pepř
strouhánku, mouku, vajíčko na trojobal


Uvařené brambory oloupeme, vložíme do vyšší misky a šťouchadlem rozmělníme. Přidáme zcezeného konzervovaného tuňáka. Já jsme použila osvědčeného  konzervovaného tuňáka Calvo.  Jak už jsem tu několikrát psala tak tuňákové konzervy Calvo jsou mojí sázkou na jistotu.
Dále přidáme vajíčko, pokrájenou petrželku a vše dobře promícháme. Dle chuti osolíme a opepříme.


Z vytvořené hmoty tvoříme karbanátky.......osvědčilo se mi karbanátky tvořit mokrýma rukama....



a karbanátky obalíme v klasické trojobalu...mouka..vejce...strouhánka


Obalené karbanátky smažíme z obou stran na oleji........




  A máme hotovo...jako příloha se hodí zeleninový salát, brambory, nebo jako v našem případě bramborový salát. Recept na bramborový salát najdete ZDE.





Zdroj receptu: inspirováno Albert magazínem

A co VY a pokrmy z brambor?

3 komentáře :

  1. Alis, recept určitě vyzkouším co nejdříve, já i manžel jsme přes zimu doma, tak asi nezůstane jen u tohoto receptu a brambory máme moc rádi, hlavně jako přílohu (vařené ve slupce), ale i bramborák, litina nebo šusky nejsou marné. Brambory nemáme rádi moučné a kupujeme už léta od jednoho soukromého zemědělce a několik brázdiček míváme také na zahradě, prostě brambory jsou pro nás důležité skoro jako chleba. Hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Alis tak to mě fakt zaujalo a určitě vyzkouším.Hlavně nezapomenout koupit tunáka.Děkuju a měj se hezky...Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Alenko, tak tohle je recept ktery urcite udelam! Brambory s tunakem jsou i tady oblibena kombinace,ale karbanatky jsem jeste nedelala. Jinak brambory muzeme na vsechny zpusoby, v zime jsou na stole prakticky denne, v ruznych podobach. Tvuj blog ma krasny vanocni kabatek :-)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...