Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Typ na jedlé vánoční dárky

Stránky

úterý 10. prosince 2013

Typ na jedlé vánoční dárky


Určitě také přemýšlíte, čím koho obdarovat a hlavně, aby dárek udělal obdarovanému  alespoň malou radost. A pokud vám dochází fantazie, potom doporučuji vyzkoušet darovat jedlé dárky. Mnohé jedlíky určitě jedlé dárky  potěší daleko více než nějaké "prakticky  - nepraktické dárky". Akorát je potřeba vědět, co který jedlík rád..aby náhodou nedošlo k trapným situacím", kdy strýčkovi diabetikovi darujeme  úžasnou domácí marmeládu plnou cukru .....





A tak jsem opět zavítala do  mého receptového archivu a  nachystala pro vás  malý přehled jedlých dárků, které ještě stihnete v kuchyni nachystat.


                                              







A vybrala jsem pro vás......

Domácí pražené oříšky...těmi určitě nikoho  neurazíte. Recept najdete ZDE





A co třeba čokoládové pralinky ? Recept na domácí čokoládové pralinky najdete ZDE.



Velký úspěch má také domácí Marlenka...recept najdete ZDE



                           



A velmi oblíbeným jedlým dárkem je pečený čaj...recept najdete ZDE



A tady jsou další moje typy, které by se jako jedlý dárek daly doma vyrobit:

- domácí vaječný koňak ... tak ten k vánocům určitě patří...
- domácí likéry....třeba kávový nebo čokoládový...
- domácí sirupy...recept na domácí sirupy najdete ZDE
- domácí sušenky (recept najdete ZDE)
- bylinkové oleje
A nesmím zapomenout na masojedlíky.....
- a malou změnou by mohly být nakládané sýry...nakládaný Hermelín ..recept najdete ZDE
- domácí paštiky ....recept na domácí paštiku najdete ZDE
- domácí utopenci recept najdete ZDE


A ještě teď stihnete vyrobit třeba pomerančovou marmeládu ... recept najdete ZDE

rychlá pomerančová marmeláda


Tak to je moje přehlídka  jedlých dárků....




A co VY a jedlé dárky? Které patří k Vašim nejoblíbenějším?

















26 komentářů :

  1. Jedle darky vyrabim uz aspon 15 let. Cukrovi se zde na vanoce nepece,takze kazdy dostane krabicku (ci krabici) s cukrovim a je vystarano. Zadny problem jestli se koupi vhodny darek, pro obdarovaneho neni problem eventuelne predstirat ze "zrovna tohle jsem potreboval!"Sni se to, krabice vyhodi a...klienti porad pribyvaji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Růženko, díky za návštěvu. To musí Italové koukat, jaké dobrůtky jsi pro ně nachystala :)

      Vymazat
  2. Alis, cukroví si v rodině vyměňujeme s holkami vzájemně, jsou to vlastně takové jedlé dárky. Přiznám se, že jsem se doposud do pečení nepustila, ale určitě to doženu. Možná, že i k tobě přijdu pro inspiraci. Ale většinou dělám klasiku z vlastních receptů. Přeji ti krásný adventní čas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helenko,moc Tě zdravím a ať Ti jde pečení od ruky :)

      Vymazat
  3. Pěkné tipy na voňavé dárky:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Alis!!!
    Všechny tyhle jedlé dárečky bych si přála dostat.
    Je pravda,že dobroty jsou lepší,než nějaký nepraktický dáreček.
    No a takový domácí utopenec konzumovaný mezi svátky,kdy jsou všichni přejezení sladkým...Anebo ty oříšky ty mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  5. Alis, ja jedle darčeky milujem... lebo si myslím že s tym nemaš čo pokaziť...ďakujem za inšpirácie ktoré u teba čerpám. Krásne adventné dni prajem.

    OdpovědětVymazat
  6. Alis, moc, moc díky za inspiraci. Už nevím, jaké dárečky vymyslet a tohle mě nenapadlo. Oříšky určitě vyzkouším. Měj se hezky. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné tipy Alis, nějak nestíhám nic vařit či péct, ale jak jsem si přečetla Tvoje tipy, tak mám fakt chuť udělat nějaké jedlé dárky, máš pravdu myslím, že často potěší více než ty "praktické". Děkuji za připomenutí některých receptů a ten hermelín asi půjdu udělat !-))...Krásný sváteční čas Alis!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Alis! Tvoje jedlé dárky jsou moc pěkné a nápadité. :-)
    Přeji ti pohodový adventní čas. ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Alis ahoj! :-)
    Na tvé jedlé dárky bych se mohla dívat až do Vánoc - hned jsem na ně dostala chuť! :-)
    Bráška každý den přemlouvá mamku, abychom si upekli na Vánoce vánočku! :-). Jsem zvědavá, zda uspěje! :-)
    Já se těším, až budeme dělat kokosky podle tvého receptu, neb jsou úžasně jedlé! :-)
    Alis měj se krásně a ahoooooooooj! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Šári, moc díky! Vánočku rozhodně vyzkoušejte a už brzy tu bude nový recept na vánočku!

      Vymazat
  10. Paráda! Nejvíce mne zaujaly ty pralinky, určitě budou úžasné, ale i to ostatní vypadá krásně! Také se mi líbí ten pečený čaj, ten jsem ještě ani neochutnala :-(

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, máš moc pěkný blog :) my jsme dělali domácí vaječňák a ten chci dát mamce a jejímu přítelovi, ten je vynikající :) a pak bych ještě chtěla udělat máslové sušenky, máš tolik receptů, co chci vyzkoušet :) zítra budu péct sněhové pusinky, nahromadily se nám v ledničce bílky :) tak doufám, že budu dobré :) Domča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Dominiko, díky za návštěvu! Budu ráda, když nějaké recepty vyzkoušíš a dáš vědět, jak Ti chutnalo!

      Vymazat
  12. Milá Alis, s novým PC se mně nějak vytratilo to, jak jsi mě naučila přispívat do Tvých komentářů, proto jsem se chvilku neobjevovala. Dnes tedy další pokus - uvidíme.Tvůj nápad na jedlé dárky jsem využila i s Tvým receptem - na Mikuláše jsem vnoučatům dala místo těch kupovaných tzv. čokolád dala kokosky - jen se zaprášilo. Tak a jdu odesílat.

    OdpovědětVymazat
  13. Asi 10x jsem se marně pokoušela, pak už to šlo, takže ještě jednou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Miládko, moc Tě zdravím a jsem ráda, že jsi se ozvala :) Už jsem měla strach, jestli se Ti něco nepřihodilo.

      Vymazat
  14. Jedlé dárky samozřejmě dávám pod stromeček každé vánoce, ale zatím jen kupované. Možná, že časem dojde i na domácí. Díky za skvělé tipy, Ali, všechno máš moc pěkné.
    Zapomněla jsem ti pochválit stránky, jsou krásně vánočně vyšperkované! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...