Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Ode dneška vánočně....

Stránky

úterý 18. listopadu 2014

Ode dneška vánočně....


Kalendářně sice vánoce začnou až za několik týdnů, ale na Jedlíkovi startují právě dnes... 
Jedlíka jsem převlékla do vánočního kabátku a můžeme si tak už ode dneška společně užívat vánoční atmosféru .....







A protože nás čeká předvánoční čas, plný chystání a příprava na vánoční svátky, tak i zde na blogu najdete vánoční inspiraci z mojí kuchyně






...... a malá ochutnávka jen a jen pro vás.....


A u nás už ode dneška voní vánoční perníčky....




Užívejte si krásně předvánoční čas!!!!







7 komentářů :

  1. Ježíši ještě né!!! My jsme o víkendu ještě sekli zahradu a dneska jsem uklidila poslední muškáty, vánoční atmosféru ještě nechci, ještě bych prosila jedno maličké babí léto :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Vlasti, počasí tomu zatím sice nenapovídá, ale už se to blíží......

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám ještě muškáty! Také jsme museli posekat. Vánoce bych posunula alespoň o měsíc. ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Perníček je kouzelný mám pro něj slabost, přeji Ti hodně vánoční inspirace a krásné přípravy :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Vlasti já perníčky miluju. Ty tvoje jsou perfektní. Moc zdravím Anny

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...