Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Uvařte, zabalte a věnujte jedlý dárek

Stránky

pondělí 19. ledna 2015

Uvařte, zabalte a věnujte jedlý dárek


Dnes jsem tu s prvním letošním knižním okénkem. V dnešním knižním okénku bych vám ráda představila  můj další knižní přírustek, kterým je trochu netradiční kuchařka s názvem Láska prochází  kuchyní - uvařte, zabalte a věnujte jedlý dárek. Autorkou kuchařky je Denisa Bartošová. 





Tuhle úžasnou kuchařku jsem objevila v internetovém knihkupectví  Dobré knihy. cz. Kromě této  kuchařky jsem na stránkách objevila spoustu dalších zajímavých knižních titulů ( a to nejen kuchařských). Kuchařek  mají opravdu bohatý výběr a každý z nás si tam určitě vybere tu svou...

Ale vraťme se zpátky k mému knižnímu přírustku.
Jak už sám podtitul knížky..uvařte, zabalte a věnujte jedlý dárek napovídá, tak se celá kuchařka nese v duchu výroby jedlých dárků.
 Já osobně mám jedlé dárky moc ráda...nejen že je ráda dávám, ale i ráda dostávám :) A tahle knížka je právě plná inspirace na spoustu jedlých dárků!
Autorka v knížce  připravila recepty na jedlé dárky, které se dají připravovat po celý rok a k nejrůznějším příležitostem. Najdeme zde tak recepty na valentýnské, velikonoční jedlé dárky, dárky pro maminky, nejrůznější dárky připravené z darů našich zahrádek.... a samozřejmě i recepty na vánoční jedlé dárky....




A teď k tomu čím je tahle kuchařka tak trochu zvláštní nebo spíš netradiční...kromě klasického receptu na přípravu jedlého dárku (rozpisu surovin a popisu celého postupu) najdeme u každého receptu i typ na to, jak a do jakého obalu dárek zabalit. Nápadů na to jak dárek zabalit je tu opravdu spousta... od klasických sklenic, papírových obalů až po ručně dělané papírové krabičky. 
Součástí knížky je i sada šablonek na přípravu nejrůznějších dárkových ozdob, krabiček a jmenovek....




a to co dělá tuhle kuchařku ještě zajímavější je její celková grafika a obal, který zaujme na první pohled :) 
Tentokrát nemám vůbec nic, co bych mohla vytknout. ...srozumitelné recepty, s dostupných surovin, krásná grafika, typ na zabalení a jako bonus sada šablon.... 

Pokud chcete někomu udělat radost v podobě knižního dárku ( a nebo proč si neudělat radost sami sobě), pak touhle kuchařkou určitě netrefíte vedle!!!



Kuchařku k recenzi poskytlo  internetovém knihkupectví  Dobré knihy. cz.







5 komentářů :

  1. To je dobře, že sis udělala radost a jak čtu, tak velkou! Já už mám tolik kuchařek, že jsem přemýšlela o tom, že bych je za mal peníz poskytla nějakému sběrateli. My už ta naše jídla moc neobměňujeme, stačí nám inspirace tady na blogu. Ale souhlasím, že jako dárek - super!

    OdpovědětVymazat
  2. Jedlé dárky jsou úplně nejlepší!! Zaručeně domácí, s láskou dělané, sní se to a doma nezůstane žádný "krám" :-)) Kuchařka vypadá pěkně!

    OdpovědětVymazat
  3. vypadá skvěle. Asi po ní mrknu...

    OdpovědětVymazat
  4. Jedlé dárky jsou nejlepší! Já jsem tuto knihu věnovala své starší dceři. Je totiž moc šikovná, tak si s jistotou od ní vykoleduji nějaké famózní jedlé dárky, kterými se nechá inspirovat. Taková knížka do rodiny je rozhodně praktická věc :-)

    P.S.
    Ještě dodatečně ... všechno nejlepší v novém roce a hodně inspirace do života :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...