Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Palačinky s tuňákovou náplní

Stránky

středa 29. srpna 2018

Palačinky s tuňákovou náplní


 Horké letní počasí, které nás v minulých dnech provázelo, bylo impulzem k rychlému letnímu vaření. V těch vedrech se mi tak nějak nechtělo trávit moc času v kuchyni u sporáku. A tak jsem pro zasycení svých jedlíků volila opravdu rychlá jídla. Jedním z jídel, které se u nás o prázdninách dost často objevovalo byly plněné palačinky.... Dnes vám tu představím jednu z jejich variant ... a to palačinky s tuňákovou náplní.

 







Tuňák se u nás v kuchyni objevuje poměrně dost často.. v různých salátech, pomazánkách a nebo jen tak se zeleninou. Tentokrát jsem měla možnost otestovat tuňáka v olivovém oleji s citronem a černým pepřem mojí oblíbené značky Rio mare.  Kombinace citronu s pepřem pro mě byla novinku a byla jsem na ni moc zvědavá. Musím napsat, že jsem byla mile překvapena. Jemně citronová chuť spolu s pikantní chutí pepře už nepotřebuje při dalším vaření žádné dochucování. Úplně si sama vystačí. 

Tak a zpět ke slibovanému receptu:

Nejprve si připravíme palačinky na které budeme potřebovat:
 3 celá vejce
                                                                                380 ml mléka
                                                                   a asi 5 lžic polohrubé mouky
                                                                                        sůl 
Všechny suroviny smícháme dohromady, těsto necháme chvilku odpočinout a potom hurááá..... uděláme palačinky




Připravené palačinky naplníme tuňákovou náplní, na kterou budeme potřebovat:
1 balení (obsahuje 3 konzervy) tuňáka v olivovém oleji s citronem a černým pepřem Rio mare
6 cherry rajčátek
2 hrsti letního salátu 


Nyní stačí jen palačinky zabalit a můžeme podávat







1 komentář :

  1. Tuňák používám hodně často, zvlášť v létě. Mám ho ráda, zrovna jako palačinky, kombinace mě láká!😋

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...