Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Míša roláda

Stránky

středa 29. června 2016

Míša roláda



Dnes pro vás mám nachystaný recept na rychlou letní roládu. 







Na  dnešní rychlou roládu rolovanou za studena potřebujeme:
6 bílků
6 žloutků
140 g moučkového cukru
2 lžíce kakaa a do 80 g dovážit  hladkou mouky
1/4 lžičky prášku do pečiva

Z bílků a cukru vyšleháme sníh do kterého po jednom přimíchávám žloutky. Na konec přimícháme mouku smíchanou s práškem do pečiva.
Vzniklé těsto nalijeme na plech vyložený pečícím papírem ( já ho ještě pomažu tukem a posypu moukou) a pečeme ve vyhřáté troubě cca 15 minut.


Upečenou roládu necháme vychladnout. A mezi tím si připravíme náplň. A protože dnešní roláda se jmenuje Míša, tak už samotný název napovídá, že půjde o tvarohovou náplň.
Na náplň potřebujeme:
1 vaničku (nebo kostku) tvarohu
1/4 kostky másla
cukr moučku dle chuti
Máslo utřeme s cukrem a postupně zašleháme tvaroh. 


připravenou náplň natřeme na vychladlou placku a postupně srolujeme....



A máme hotovo.....








4 komentáře :

  1. Roláda vypadá moc hezky. Když já je tak málo často dělám! Recept si ale opisuji. Pěkné prázdniny přeji. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Rolády mám ráda a nemusí se dlouho péct - velice vhodné v tomto období :-))
    Míša ve mě vzbuzuje vzpomínky na dětství kdy Míša byl lahodný nanuk se svěží mírně navinulou tvarohovou náplní politý PRAVOU čokoládou.. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta roláda vypadá lákavě, ale já si na ni taky netroufnu. Peču míša řezy, tak si dovedu představit, jaká je dobroučká.

    OdpovědětVymazat
  4. Rolády pečiem veľmi rada. Nezaberú veľa miesta v chladničke a ľahko sa prenášajú, trebárs na chatu a tak...:):) Tvoja vyzerá výborne, vyskúšam. zdravím. D. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...