Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Knižní okénko

Stránky

pondělí 20. května 2013

Knižní okénko

O víkendu vítr pomalu utichal, vykouklo sluníčko...no nebyla by to škoda být doma u sporáku :) A tak jsem si opět odskočila z kuchyně dočetla jsem knížku, kterou vám tu v knižním okénku dnes představím.
Knížka se jmenuje Jmenuji se X - Láska, co spaluje. Touha, co ničí a její autorkou je A.J.Molloy. A.J. Molloy je pseudonym známé a úspěšné autorky, která žije v Londýně. Knížku vydalo v letošním roce nakladatelství Fragment.

Největší obrázek výrobku Jmenuji se X – Láska, co spaluje. Touha, co ničí.


Jmenuji se X - láska, co spaluje. Touha, co ničí. To je podtitul knihy. A jak sám název napovídá kniha kniha je o lásce, touze a nechybí zde ani napětí.Hlavní hrdinkou je dvaadvacetiletá studentka Alex, které přátelé říkají "ikska"  Alex pochází ze pojených států a přijíždí do italské Neapole   dokončit svoji diplomovou práci týkající se italské mafie.Při svém pobytu v Itálii se v jedné luxusní neapolské restauraci setkává s tajemným mužem. Tajemným mužem je Marc Roscarrick, který pochází z významného šlechtického rodu. Kromě toho že je bohatý, je i inteligentní a pohledný. Marc Alex okouzlí a ta s ním prožívá románek plný touhy a vášně. Avšak Alex tuší, že Marc má nějaké tajemství. Podezřívá ho z napojení na mafii. Podaří se Alex Marcovo tajemství odkrýt? Jaká bude cesta k odkrytí celého tajemství? Závěr vám nebudu prozrazovat!A moje hodnocení celé knížky? Knížka je velmi čtivá, děj má spád. A závěr je téměř nečekaný. Doporučuji k přečtení!


A.J. Molloy, jmenuji se X - Láska, co spaluje. Touha, co ničí. ISBN 978-80-253-1724-2 (1. vydání,2013), Fragment





4 komentáře :

  1. Alis, ty ses dala i na knihomolství?

    OdpovědětVymazat
  2. Alis děkuju moc za tip na knížku --- také ráda čtu jen nějak nezbývá čas poslední dobou :o( Měj se moc krásně.Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Alis ahoj! :-)
    Hmm, to vypadá velice dobře. :-) Kdybych mohla, tak bych jen četla a četla - zbožňuji tu chvíli, kdy jsme jen já a knížka. :-)

    Já si teď nedávno pořídila knihu o Petru Panovi a je to vlastně PREQUEL - v knize se popisuje, proč se z něho stal Petr Pan. :-)
    Ještě jsem jí tedy nezačala číst - prvně musím dočíst tu rozečtenou, ale už semoc těším, až se do ní začtu. ;-)

    Alis měj se moc hezky. Ahooooooooj!!!!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za tip, Ali, tohle by mohlo být dobré čtení. Já jsem hrozný knihomol, přečtu nejmíň tři knížky týdně.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...