Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Banánový matcha koktejl

Stránky

čtvrtek 14. listopadu 2013

Banánový matcha koktejl


Dnes jsem si pro vás nachystala lahodný jogurtovo mléčný koktejl s čajem matcha. 



Ještě donedávna jsem vůbec netušila, co to matcha čaj je. A jsem moc ráda, že měla tu možnost  čaj matcha ve své kuchyni vyzkoušet. No a samozřejmě se s vámi musím podělit o své zážitky. 





Věřte nebo nevěřte, ale ten zelený prášek, který vidíte na fotce je čaj.... 
Čaj matcha  pochází původně z Číny, ale dnes je jedním z nejznámějších japonských čajů. Obsahuje velké  množství zdraví prospěšných látek a několikrát větší množství antioxidantů než běžné zelené čaje. Chlorofyl, který dodává matcha čaji zelenou barvu, působí blahodárně na cévní systém. A za zmínku stojí i obsah katechinu, který je velmi účinný v boji s cholesterolem a krevním tlakem. Na rozdíl od běžných zelených čajů neobsahuje matcha téměř žádný kofein.




Kromě klasické výroby čajového nápoje je tento zelený práškový čaj  vhodný také pro vaření a  pečení. Dá se použít pro přípravu matcha zmrzliny, čokolády, latté, nejrůznějších koktejlů či přidat  do pečiva.




Matcha dodá pokrmu krásnou zelenou barvu, nezaměnitelnou chuť a také vůni. 


Já jsem matcha čaj hned vyzkoušela a pustila jsem se do přípravy  banánového koktejlu.
Na banánový matcha koktejl je potřeba:
1 banán
250 ml mléka
2 lžíce jogurtu
1/2 lžičky čaje matcha




Čaj matcha přidáme do jogurtu a dobře promícháme. Ve vyšší nádobce rozmixujeme banán s mlékem a přidáme jogurt s matchou, Dobře promícháme a můžeme podávat!
Příprava nění vůbec časově náročná....nápoj plný zdraví je ve chvilce hotový! 

A pokud si chcete doma v kuchyni připravit opravdu zdravou rychlovku, potom stačí 1/2 lžičky matchy přimíchat do bílého jogurtu... rychlé, efektivní a k tomu ještě zdravé :)



A teď vám ještě chci napsat, kde  se dá  matcha čaj pořídit.... 

Čaj Matcha Tsuki Organic lze zakoupit v  internetovém obchodě  Čajový dýchánek, který se zabývá prodejem čaje z celého světa. Stránky internetového obchodu najdete ZDE.

Čajový dýchánek je internetový obchod v jehož nabídce najdete čerstvé a kvalitní čaje z celého světa.



Na své si zde přijdu snad všichni milovníci čajového nápoje. Nabídka obchodu je opravdu široká. Z klidu domova můžete vybírat z nabídky japonských, indických, čínských a dalších světových čajů. Vybrat si zde můžete také různé ovocné čaje, aromatizované čaje. A co mě také zaujalo jsou i nejrůznější čajové dobroty, jako jsou třeba bonbony s příchutí zeleného čaje či zázvoru.




Myslím si, že v internetovém obchodě Čajový dýchánek určitě najdete i inspirace k nákupu vánočních dárků... v nabídce jsou nejrůznější dárková balení čajů a takovou dárkovou kolekcí čajů určitě uděláte svým blízkým radost.
A co je my sympatické je to,  že všechno zboží je skladem a zboží je rychle odesláno. Takže žádné dlouhé čekání :)





A co VY a matcha čaj? Znáte ho?

















10 komentářů :

  1. Alis ahoj, moc děkuju za ten kontakt a běžím tam mrknout, mamina je hodně čajová a tak určo vyberu něco k vánocům.
    Ahoj a mějte se doma hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Verunko,moc Tě zdravím! Myslím, že určitě vybereš. Já právě popíjím bambusový čaj a je opravdu moc dobrý :)

      Vymazat
  2. Alis ahoj! :-)
    O tomto Matcha čaji čtu u tebe úplně poprvé. A musím říci, že jsi mi udělala ohromnou radost koktejlem! Strašně mě baví to, že je banánový a je tak krásně zelený! No to je něco!
    Bonbony s příchutí zeleného čaje jsem už měla a strašně moc mi chutnaly. Moje kamarádka je tenkrát ode mne ochutnala a hned bonbon plivala! :-)

    Alis měj se krásně a ahoooooooooooooooj! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Alis zdravím! Hned úvodem se přiznávám, že matcha mi neříká ale vůbec nic. Tedy teď už ano po přečtení tvého článku, ale předtím nic. Za co jsem zvlášť vděčná je doporučení onoho obchůdku, protože syn i jeho rodina čaje milují a určitě tam nějakou inspiraci k dárku najdu. Jdu kouknout. Díky.

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou mi novinky. O tomto čaji slyším poprvé.

    OdpovědětVymazat
  5. Panečku tak ani ja o tomto čaji neviem absolútne nič, dík za pripomienku o čajiku. Snaď sa raz k nemu dopracujem :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...