Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Vytlačované perníčky

Stránky

neděle 10. listopadu 2013

Vytlačované perníčky



Jak procházím a prohlížím mé spřátelené blogy,  tak zjišťuji, že už se většina z vás pilně chystá na vánoce. A tak ani u nás v Jedlíkově nemůžeme být pozadu :). A o tomto víkendu jsem se pustila do výroby domácích vytlačovaných perníčků.









Tyhle vytlačované perníčky krásně navodí předvánoční atmosféru..nejen svým vzhledem, ale i svou vůní...
Jak  se vytlačované perníčky připravují, jsem vám psala vloni. Postup i s receptem najdete ZDE
S přípravou těsta i s se samotným vytlačováním je sice trochu víc práce, ale výsledek stoj za to...





Letos se mi podařilo obohatit sbírku dřevěných formiček o nové tvary.....
A tady už jsou perníčky nachystané na pečení.....




Tak a tady už jsou pěkně upečené.....a modelky nachystané k focení .....


Perníčky musím ještě dozdobit....




A většina z upečených perníčků se už brzy rozletí do světa... aby potěšila i ostatní......




 Tak a tady ještě malá ochutnávka i s mojím předvánočním "šmodrcháním"...






A co Vy a předvánoční tvoření? Co vytváříte VY?









21 komentářů :

  1. Ahoj Alis, vypadají kouzelně. Hotové řemeslo:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Kromě úžasných perníčků chválím i Tvoje háčkované výtvory.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty perníčky vypadají moc pěkně, samozřejmě díky tobě, ale také díky krásným formám. Chválím také háčkované drobnosti. Alis, stihneš toho hodně...

    OdpovědětVymazat
  4. Krasne pernicky, jak ty jedle, tak ty pro paradu! Ja uz taky tvorim, opet oblibene andilky a zvonecky a jine ozdobicky a uz taky pokukuji po receptech na vanocni cukrovi...Jen bych potrebovala,aby Vanoce posunuli tak na unor :-)) Moc zdravim!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je opravdu nádherné, ani jsem nevěděla, že něco takového existuje, je vidět, že toho ještě nevím, viď Alis? Já se ještě nijak na Vánoce nechystám, nějak mi chybí inspirace, ale určitě se polepším.

    OdpovědětVymazat
  6. Tvé perníkové tvoření je opravdu kouzelné, mám perníky velmi ráda, jak klasické zdobené tak tyto vytlačované do dřevěných forem, musím si též nějakou opatřit jsou moc pěkné. Též se chystám na perníkové zdobení, už mnoho let u nás nerozlučně patří k Vánocům :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Ali, perníčky máš moc krásné, takové jsem ještě neviděla, ty dřevěné formy jsou super!!!!!!!!!Člověk se pořád něčemu učí, já už se chystám na pečení na vánoce, mám toho dost a tak raději dříve než pozdě!!!!!!!!Ani jsem nevěděla , že probíhá soutěž , ale já toho mám hodně a tak nestihám být všude!!!!!!!!!!Ali ,moc Ti přejí krásné dny , hodně nápadů a taky hodně zdravíčka!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Ty mi jdeš zrovna do noty. Také bych se do toho chtěla pustit. Receptů je dost, ale problém pro mě je, kde vzít ty správné formičky. Prosím, poradíš mi ???

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Alis! Tvoje vytlačované perníčky jsou nádherné. :-) Líbí se mi úplně všechny tvary. A háčkovaná srdíčka jsou také kouzelná. Jsi na Vánoce už připravená.
    Přeji ti hezké dny. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Alis ahoj!
    Jůů! Vytlačené perníčky obdivuji a miluji! Jsou nádherné a já se u nich vždy navzdychám, neb formičky nemáme a tak žasnu u vás, jak jste šikovné a jaké krásné perníčky vytváříte. :-)
    Tvé vánoční šmodrchání se mi tuze líbí. :-)
    Také tvořím, jenže nemohu prozradit co, neb hodně toho budu posílat a někteří, které obdaruji, chodí k tobě. :-)
    Tak Alis měj se nádherně a ahoooooooooooooooooj! :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Alis,vytlačované perníčky máš pěkné,určitě budou krášlit letošní stromeček :-) Máš i pěkné tvary forem.Přeji ti hezký večer :-) Alena

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...