Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Halloweenské mlsání

Stránky

pondělí 27. října 2014

Halloweenské mlsání


Pomalu tu máme konec října a s ním nadcházející Halloween. V našich zemích jsou halloweenské oslavy zatím v plenkách. 






Před pár týdny jsem se vrátila ze zaoceánské cesty do Spojených států a tam je tento svátek hodně oblíbený.

V obchodech tam najdete všechno, co na oslavu Halloweenu potřebujete..masky, sladkosti, sáčky na sladkosti, dekorace všeho druhu... a hlavně dýně....různé druhy...velikosti.... a samozřejmě nesmí chybět ani sady na dlabání dýní..
A ani já jsem té halloweenské nabídce neodolala a něco si přivezla. V mém podání samozřejmě něco do kuchyně....




                                             

                   
Ozdůbky a formičky jsem hned vyzkoušela a upekla jedlíkům Halloweenský chlebíček. Do chlebíčkové formy jsem udělala osvědčené těsto na citronovou bábovku. recept najdete ZDE




A protože letos, oproti jiným letům, netrpím nedostatkem ořechů, tak  jsem udělala i pár domácích pražených oříšků. Tuhle dobrotu můžete dělat z jakýchkoli ořechů, přidat můžete i mandle. A Recept na domácí pražení ořechy najdete ZDE.




A mám tu ještě jeden malý typ....vanilkové sušenky. Formička netopýra se na vánoční cukroví příliš nehodí, ale na to halloweenské je přímo stvořená. Recept na vanilkové sušenky najdete ZDE.




A sušenek není nikdy dost. Máme tu ještě jedny helloweenské sušenky...recept najdete ZDE




A ať už Halloweena slavíte či neslavíte, tak vám všem přeji krásné podzimní dny!!!







A co VY a Halloween? 








4 komentáře :

  1. Halloweena sama neslavím, ale slavili jsme v práci. Mimo jiné byly i hallowwenské muffiny, kdy navrch byla dýně z marcipánu. Jinak ozdůbky z Ameriky sis přinesla moc pěkné, budou se hodit. A díky za tipy na pečení při oslavách. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Halloween neslavím, ale sušenky bych si dala:-))

    OdpovědětVymazat
  3. Alis to vypadá skvěle :o) musím se podívat také po takových krásných vykrajovátkách ale už asi až na příští rok :o) Měj se moc hezky...Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Já a ten "tentononc" - NIC! My máme "dušičky".

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...