Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Kuřecí nudličky v citronové marinádě a těstovinami

Stránky

neděle 17. listopadu 2013

Kuřecí nudličky v citronové marinádě a těstovinami



Dnes jsem pro vás nachystala recept na rychlou večeři ( a kdo chce, tak i rychlý oběd). Kuřecí maso ve spojení s těstovinami je u nás v kuchyni dost oblíbené. A dělám ho na různé způsoby. A protože jsem vám tu nedávno představila recept na petrželové pesto, tak si hned ukážeme, jak se dá pesto využít při vaření....





Na dnešní rychlé vaření si připravte:

                       

1 balíček těstovin dle vlastní chuti ( já jsem použila fettuccine)
2 kuřecí prsíčka
šťávu z 1 citronu
sůl, pepř
olej
a petrželové pesto (recept na přípravu petrželového pesta nejdete ZDE


Kuřecí prsíčka nakrájíme na jemné nudličky a vložíme do marinády, kterou si připravíme ze 4 lžic oleje, 1 lžičky pepře a soli a nesmím zapomenout na citronovou šťávu :). Marinádu promícháme a maso do ní pěkně vložíme a necháme odpočinout.




Připravené maso vložíme na pánvičku a necháme z obou stran opečeme. Olej už je součástí marinády, takže není potřeba přidávat..a mezí tím, co se dělá maso si uvaříme těstoviny (dle návodu na sáčku jsem vařila v horké a osolené vodě 5 minut)
Maso máme hotové, těstoviny vařené....z těstovin zcedíme vodu a přimícháme 2 lžíce petrželového pesta..dobře promícháme



a můžeme podávat........



a malá technická poznámka na závěr.. petrželové pesto vám těstoviny nejen krásně ochutí, ale i obarví.....








A co VY a rychlé večeře? Co vaříte VY?





19 komentářů :

  1. Alis děkuju za prima receptík--kuřecí já můžu klidně na milion způsobů :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Alis,i u nás máme kuřecí moc rádi.Jeho příprava je rychlá a dá se obměňovat.
    Jen se zeptám...ta šťáva z citronu asi patří taky do té marinády,že jo?

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé to vypadá skvěle:) to bych mohla udělat příští víkend příteli:) miluje těstoviny:))

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to moc pěkně. Rychlá večeře je u nás bez vaření, jen nějaká pomazánka a nebo co dům dal.

    OdpovědětVymazat
  5. Alis ahoj! :-)
    My si tedy moc večeře teplé neděláme, jen výjimečně, ale recept se mi strašně moc líbí. Já to vidím na kompletní oběd! :-) jen tu čerstvou petrželku oželím. :-)
    Ales měj se krásně a ahooooooooooooooooooj! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Alenko, to zas voni italsky! Jen tady se ji testoviny jako prvni chod a pak teprve maso - ale ja si to klidne smicham :-)) Urcite vyzkousim, mej se fajn a pozdravuj Jedliky!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Růženko,moc Tě zdravím. když už tu nemáme to italské sluníčko, tak aspoň malá inspirace :)

      Vymazat
  7. A já jsem si říkala, jaké máš krásné těstoviny, to je super! Já dnes dělala rýžové nudle také s kuřecím masem, hlávkovým zelím a mrkví. Taky to byla mňamka. Je to čínská kuchyně, dietní.

    OdpovědětVymazat
  8. Prima, další kuřecí inspirace, musím vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  9. Kuřecí maso je u nás hodně oblíbené. Tvůj recept se mi zamlouvá, Ali, co nejdřív ho vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Alis, vařila jsem sobě a staršímu synovi, chutnalo nám moc,jen do toho ještě přidávám lžíci ústřicové omáčky, jednou jsem si ji koupila v nějakém záchvatu :-) a sem se dobře hodí. Teď recept budu vařit o víkendu pro všechny tak jsem zvědavá. Ono totiž většinou co chutná nám dvěma moc nejede ostatním :-)) Tak drž palce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Máculko, to jsem moc ráda, že jsi vyzkoušela. Budu držet palce, ať si i ostatní pochutnají!

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...