Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Rychlá kefírová buchta

Stránky

čtvrtek 19. února 2015

Rychlá kefírová buchta


Dnes jsme pro vás nachystala recept, který určitě  většina z vás zná.  Dnes je tu recept na opravdu hodně rychlou buchtu. A jak už sám název napovídá, tak to bude buchta z kefíru. Tuhle buchtu nepeču zas až tak často, ale pokud náhodou objevím v lednici zbytek kefíru, potom putuje právě do této buchty. 






Kromě toho, že tahle buchta je opravdu hodně rychlá na přípravu, tak má ještě jedno plus.. a to, že je krásně vláčná a můžete si ji tak dát klidně i druhý den k snídani...
a tady je recept:

na kefírovou buchtu potřebujeme:
400 g polohrubé mouky
1,5 lžičky prášku do pečiva
1/2 litru kefíru
200 ml oleje
200 g krupicového cukru
2 celá vejce
2 lžíce kakaa


Do mouky zamícháme prášek do pečiva. Přilijeme kefír, olej a přidáme všechny ostatní suroviny.Vše dobře promícháme a vzniklé těsto nalijeme na plech vyložený pečícím papírem.


 Pečeme ve vyhřáté troubě na 180 st asi tak 20 minut.



Po vychladnutí posypeme moučkovým cukrem a můžeme podávát..
upečenou buchtu můžete polít také citronovou polevou...


Citronová poleva: 250 g práškového cukru, 1 lžíce citronové šťávy a dle potřeby  3-4 lžíce horké vody. Mícháme tak dlouho, dokud nevznikne hustá poleva


A tady je malá ochutnávka pro vás...



A co VY a rychlé pečení? 






4 komentáře :

  1. Alis, moc tě zdravím! Byla jsem tu nakukovat, ale nepsala jsem komentáře. Dnes si ho neodpustím.
    Také mám nejraději rychlé pečení. Šup v míse zamíchat ingredience, šup s tím do trouby a našup je upečeno. :-D
    Tvoji buchtu někdy vyzkouším.
    Měj se hezky. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Kefírovku jsem dělala kdysi dost, když byl kefír ještě levnější. Teď už stojí nemalý peníz, a tak kefír raději vypijeme. Je moc dobrý a zdravý. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Alis,tyhle buchty nikdy nezklamou ! Stale vic se specializuju na rychle recepty-asi proto,ze musim varit hodne casto :-)) Zdravim!

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem kefírovou buchtu ještě nezkoušela, kefír u nás pije jen manžel a nikdy mu nezbude. Ale ochutnala jsem teď u tebe a je výborná! Určitě někdy vyzkouším! Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...