Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Domácí KOKA sušenky

Stránky

čtvrtek 22. srpna 2013

Domácí KOKA sušenky



Po letních vedrech se pomalu pouštím do pečení. Musím hlavně pořádně otestovat moji novou troubu a vyzkoušet, co všechno umí. A tak jsem se rozhodla vyzkoušet domácí KOKA sušenky. Recept na tyhle domácí sušenky mám už od jara, ale až teď na něj přišla řada. Musím přiznat, že kupované KOKA sušenky už jsem pěkně dlouho nejedla a tak jsem byla zvědavá, jak dopadnou ty moje, domácí.....


                       




Recept  je opět jednoduchý, překvapivě i samotné tvoření nezabere příliš času a už teď prozradím, že chuťově možná předčí i ty kupované. A pokud máte doma malé jedlíky, tak určitě rádi pomohou  s výrobou...a teď slíbený recept:

na těsto si připravte:
220 g změklého tuku (já používám klasicky Stelu, ale ani máslem nic nezkazíte)
100 g moučkového cukru
240 g hladké mouky
100 g strouhaného kokosu
2 žloutky
2 lžíce kvalitního kakaa
1 lžíce vanilkového cukru

                                    

Všechny suroviny smícháme  dohromady a vytvoříme kompaktní těsto, které necháme asi tak hodinku odpočinout.
A nyní nastává fáze tvarování sušenek. Jak jsem avizovala, tak můžeme zapojit i malé jedlíky....Z těsta tvarujeme malé kuličky....


                                     


A teď ten fígl...aby sušenky byly jako KOKA sušenky.. vytvarované kuličky pokládáme na plech vyložený papírem a pomocí vidličky kuličky zploštíme...

                          

A vzorek na sušenkách je hotový........

                             

A  nyní stačí už jen vložit  do předehřáté trouby..pečeme na 180 stupňů cca 20 minut (ale pozor každá trouba peče jinak )


                               



A máme hotovo....
                                   


recepty na další domácí sušenky najdete ZDE

       





35 komentářů :

  1. Alis, jsi šikovná, sušenky mají moc hezký tvar a kombinace kakaa a kokosu je skvělá. Ty kupované jsme měli asi před měsícem, dcera je koupila na dovolené, jsou dobré, ale já mám nejraději esíčka :-)

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj Alenko, receptík vypadá skvěle, určitě vyzkouším. A máš bezva nápad s tou vidličkou, jde to určitě rychle a moc dobře to vypadá. Měj se moc hezky a sluníčkově. Zdravím, Věrka S.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Ali, vidim, ze u tebe uz peceni jde - tady je jeste teplo,ale uz taky posilhavam po troube! Koukam, ze ta tvoje uz prisla k rozumu:-)) Ja delam podobne kokosove susenky, taky je takhle ryhuju,ale tenhle recept neznam - ulozim! Ahojky, brzy napisu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Růženko, přes všechny ty zádrhele konečně trouba peče, tak doufám, že se zas nepokazí! Moc Tě zdravím!!!

      Vymazat
  4. TÉDA TY VYPADAJÍ DOBŘE, TO MUSÍM VYZKOUŠET:-)
    AJKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ajko, doporučuji vyzkoušet, uvidíš,že nebudeš zklamaná!

      Vymazat
  5. Alis,docela by mě zajímalo jaké množství z téhle dávky vyrobíš.Koka sušenky mám moc ráda,docela je kupuju i když v misce na stole máme zrovna esíčka.Recept si hnedka opisuju...DÍKY!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Blani, tuším, že z této dávky byly 2 velké plechy. Bylo jich poměrně dost, ale nevím jak dlouho vydrží, protože u nás byly hned pryč :)

      Vymazat
  6. Ahoj Ali.
    Já zatím peču letní moučníky, ale na cukroví taky brzy dojde. Koka sušenky vůbec neznám, ale zamlouvají se mi.

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Alis, Ty jsi ale kouzelnice!! Sušenky KOKA mám strašně ráda a určitě jsem nadšená z toho, že si je můžu udělat i doma, každopádně Tvůj recept vyzkouším vypadá to krásně až se mi sbíhají sliny :-). Už jsem jednou pekla sušenky podle Tvého receptu, takže je mi jasné, že to bude další mňamka do sbírky - výborné recepty podle Alis. Díky za skvělý tip a ať máš krásné dny!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Alis ty jsi mě ted kápla do noty -- brzy bude můj Tom mít narozeniny a tyhle sušenky on přímo zbožnuje--a já ted Tebe také :o)Martina

    OdpovědětVymazat
  9. Koka sušenky určitě vyzkouším a nebyl by náhodou recept taky na esíčka :-)?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ivano,moc Tě zdravím. Tak na esíčka zatím recept nemám :)

      Vymazat
  10. Alis ahoj!
    KOKA sušenky jsou úžasné! Také jsme je dlouho neměli a tak je taťka koupil před týdnem k nedělnímu odpolednímu kafíčku! :-D Byly skvělé! :-)
    Recept zaznamenávám! Už se přeci musíme dostat do formy na pečení cukroví! :-DDD ;-)
    Já jsem si typovala, že jste vzorek dělali vidličkou! :-) A je to skvělý nápad! Opravdu vypadají jako originál! A věřím, že mají lepší chuť! ;-) Není nad domácí! :-)

    Alis měj se nádherně a ahooooooooooooooooooooooooj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Nestačím se divit Tvé výkonnosti. Kokos je u nás dost oblíbený a sušenky nevypadají moc složitě (jejich příprava), asi se do nich pustím.

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Alis, jak jinak, než že to je zase dobrůtka! Ale já stále ještě v troubě nepeču, jen v remosce, i když v neděli budu muset, když mi zase přijde celá naše "banda", ale tyto sušenky vypadají opravdu jako originál. Šikulka, co si se vším poradí. Kdo to je?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak dnes koukám, tak se u Ježurků dělaly KOKA sušenky. A chválí je. Když už jsem zase poslední, zkusím je taky. Vypadají, že si moje nešikovné prsty dají říct, když v nich nejsou kvasnice. Hezké jarní dny, moje paní učitelko přes mňamky, zdraví tě anonymní Kitty :)

      Vymazat
    2. Ahoj Kitty,věřím, že ani ty nebudeš zklamána!!!!

      Vymazat
  13. Jůůůůůů, přijedou Brňátka na poslední prázdninový týden. Bude velké pečení, vyzkoušíme a dáme vědět!!!!
    Hezký víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Květuško, pěkně si vnoučátek užij a uvidíš, že pečením budete mít o zábavu postaráno!

      Vymazat
  14. Ahoj Alis,tak jsi mě naladila na sušenky,určitě musím zkusit i kdybych je měla jíst sama,taťka moc nemůže..
    Ještě dotaz? nemusí se nechat nějak odležet,zda nejsou tvrdé ze začátku?,díky a měj se fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Miluško, moc Tě zdravím! Sušenky se dají jíst hned. Ale lepší jsou až druhý den..teda pokud vydrží :)

      Vymazat
  15. Koka sušenky byly naše oblíbené, ted jsme v Řecku a tady nejsou a tak mám velikou radost, že je budu moci udělat.Moc se mi tady líbí a ráda zase přijdu.Hezké dny blanka chtěla jsem odebírat novinky, ale nějak to nejde

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Blani, děkuji za návštěvu a jsem moc ráda, že se Ti tu líbí.Sušenky vyzkoušej, uvidíš, že budou chutnat :)

      Vymazat
  16. Skúšala som. Zdalo sa mi málo jedna dávka...tak som sa ušúľala guličiek z dvojnásobnej. :D Nabudúce už blbnúť nebudem. Ale bodlo, aspoň som nabalila aj manželovi na výlet a ochutnali aj robotníci. Vďaka za recept. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tvoje koka jsou vynikající,opravdu lepší než kupované,a co je hlavní
    jsou hotové natotata

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...