Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Knižní okénko

Stránky

neděle 22. září 2013

Knižní okénko

A jsem tu opět s malým knižním okénkem. Tentokrát jsem do knižního okénka nachystala malou inspiraci pro  podzimní tvoření. Chtěla bych vám tu dne představit knížku z nakladatelství  Fragment - Korálkování- výroba šitých šperků.  Autorkou knížky je Darí Fejtková, která z korálků navrhuje a tvoří nádherné šperky, píše knihy  s návody na výrobu korálkových šperků.




Největší obrázek výrobku Korálkování – výroba šitých šperků




V oblasti korálkování jsem opravdu začátečník. A tak jsem na tuto knížku byla moc zvědavá.
Hned na začátku knížky jsou popsány  všechny pomůcky  a nářadí, kterých je ke korálkování třeba. Kromě korálků jsou potřeba nejrůznější kleštičky, jehly, špendlíky, kovové komponenty či vlasce. 
V dalších kapitolách je vysvětleno  jak se korálková dílka zakončují, jak se nastavuje a zapošívá nit a pak už začínají samotné návody na tvoření z korálků. V knížce jsou návody na to, jak si z korálků vyrobit nejrůznější náramky, náhrdelníky, náušnice, medailonky.
Jednotlivé návody kromě fotografie finálního výrobku obsahují i grafické schéma, jak jednotlivé korálky k sobě navlékat a spojovat a samozřejmě zde nechybí ani slovní popis celého schématu.
A můj názor na celou knížku - knížka je velmi pěkně udělána, návody jsou srozumitelné, doplněné výstižnými fotografiemi.  Z pohledu "korálkového začátečníka" je určena spíše pro  pokročilejší korálkáře, neboť na výrobu některých šperků bych si sama  asi netroufla.

Darí Fejtková - Korálkování- výroba šitých šperků, Nakladatelství Fragment 2013, 1. vydání, ISBN 978-80-253-1829-4











3 komentáře :

  1. Korálkování? To je poslední dobou nějak v módě, líbí se mi to, protože každý výrobek je vlastně originál, ale já už bych to nezvládla! Mám už tak nešikovné "brebty" revmatické, všechno mi stále padá, kdepak - podívat se, pochválit a hotovo!

    OdpovědětVymazat
  2. Musím Tě moc pochválit za všestrannost Tvých stránek, kromě jídla tady máš i "potravu" pro duši. Ráda se u Tebe potuluju, i když ne pokaždé píšu...

    OdpovědětVymazat
  3. Alis ahoj! :-)
    Páni, tak takovou knihu bych i brala! Šperky - zejména náušnice a náramky - to je něco pro mě!!!! :-) A umět si vyrobit vlastní korálkový šitý šperk, hmm to by bylo něco. :-)
    Alis měj se krásně. Ahoooooooooooooooooooooooooooj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...