Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Knižní okénko

Stránky

neděle 15. září 2013

Knižní okénko


Deštivé víkendové počasí mě překazilo mé plány a tak jsem zvolila alternativní program v podobě četby :). A tak vám tu dnes v mém malém knižním okénku mohu představit novinku z nakladatelství Fragment ...a to knížku Ryba mimo vodu - jak Amík plavat mezi Čecha. Autorem knížky je Jon Davis -  Američan bydlící v Preze. Od Jona Davise jsem už četla jeho dvě předcházející knížky Sousedi a Hezký víkend a tak jsem byla moc zvědavá, jaká bude jeho knižní novinka :)



Největší obrázek výrobku Ryba mimo vodu – jak Amík plavat mezi Čecha





A musím říct, že mě novou knížkou nezklamal. 
Autor, jak jsem již psala Američan 20 let žijící v Čechách, ve své knize popisuje  své zážitky a postřehy ze života v Čechách. Je zajímavé číst, jak náš každodenní život vnímá cizinec. Jak pro nás zcela automatické nakupování s nákupním vozíkem může být pro cizince zcela nepochopitelné. A co takové houbaření, kterého si v této době určitě všichni užíváme dosytosti...pro nás zcela normální, pro cizince to může být obrovské překvapení. 
A kromě těchto situací auto  v knize popisuje své zážitky z výletů, z natáčení pořadu Všechnopárty...a vše doplňuje svým nezaměnitelným pohledem na věc. 
Knížka je psaná velmi čtivě a pokud si chcete přečíst něco opravdu odpočinkového, potom neváhejte :)
Malou ukázku z knížky najdete ZDE.

Jon Davis, Ryba mimo vodu - jak Amík plavat mezi Čecha, Nakladatelství Fragment, s.r.o., 1. vydání 2013, ISBN 978-80-253-1834-8


Fragment shop

2 komentáře :

  1. To může být opravdu zajímavé čtení! Určitě jiný pohled na náš život a ten za "velkou louží" je velký. A o kuchyni a jídle se taky zmiňuje?

    OdpovědětVymazat
  2. Alis ahoj! :-)
    Kniha vypadá tuze lákavě. :-) Já teď čtu Prázdné místo a je to pěkná bichle, takže si myslím, že mám co číst ještě i v příštím roce!!!! :-D

    Alis měj se nádherně a ahooooooooooooooooj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...