Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: První český brandnooz box

Stránky

neděle 15. prosince 2013

První český brandnooz box


 
Nedávno jsem vás tu informovala o tom, se už i u nás brzy objeví první brandnooz boxy.  Měla jsem možnost vyzkoušet německé brandnooz boxy a tak jsem byla moc a moc zvědavá na to, jak bude vypadat ten historicky první český brandnooz box.
 

 
 
 
 

 
A konečně jsem se dočkala. Koncem minulého týdne  doputoval první český brandnooz box i k nám do Jedlíkova.  A samozřejmě vám můj box představím.....
Vše pěkně zabaleno a srovnáno v zeleném boxíku....  hned na vrchu seznam s představením všech přiložených potravin. Součástí boxu bylo i prosincové vydání časopisu Apetit.....
 
 
 
A tady už vidíte, co  se v boxu skrývalo: Chupa chups bonbony, čokoládové Nescafé capuccino, boloňská omáčka,  Nestlé fitness, Pom bar sněhuláci, ořechový likér, žvýkačky Mentos a vanilková Kofola



 
 
Většina z přiložených potravin pro mě byla novinkou. A tak jsme s mými jedlíky hned testovali a ochutnávali :)
 

 
a jako první padla vanilková Kofola.... obohacená vůní a chutí vanilkového koření.  U mě vanilková Kofola příliš nazabodovala, já mám raději tu klasickou....
 


 
 
 
A pokud se i Vy chcete zapojit do boxíkového projektu, potom koukněte na stránky   Brandnooz.
 
 
 

1 komentář :

  1. brandnooz boxy, co to tedy vlastně je? Přijde mi to jak cizojazyčný dárkový balíček:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...