Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Kokosový Olé pohár

Stránky

pondělí 7. ledna 2013

Kokosový Olé pohár


Kokosový Olé pohár

Tak jsem konečně vyzkoušela kosový Olé krém. Čokoládový i vanilkový už znám, ale kokosový byl pro mě "novinkou".




Využila jsem přiložených receptů, které byly na sáčku přilepeny a udělala jsem tvarohovo-kokosový Olé krém.

Na přípravu potřebujeme:
1 sáček kosového Olé krému
300 ml mléka
1 vaničku tvarohu
cukr
piškoty, libovolný kompot
kokos na ozdobení


Obsah sáčku vyšleháme s 300 ml mléka, přidáme tvaroh. Vše dobře promícháme a dle chuti dosladíme.
Dle fantazie zdobíme do pohárů. Já jsem tentokrát použila piškoty, ostružinový kompot a navrch kouksy strouhaného kokosu.

Opravdu jednoduchý dezert, kterým určitě své jedlíky potěšíte!

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...