Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Vítejte v novém roce na novém blogu

Stránky

čtvrtek 3. ledna 2013

Vítejte v novém roce na novém blogu




Vítejte v  "nové jedlíkově kuchyni". Moc mě těší, že jste sem našli cestu! Věřím, že cestu neztratíte a bude se rádi vracet!




Na "novém jedíkovi" budete stejně (jako na starém)  nacházet moje pravidelné typy a inspirace na vaření, postřehy z mojí kuchyně....Samozřejmě tu naleznete  také "archviní recepty".. prostě "Jedlík" nekončí......jedeme dál!!!!






Dnes mimořádně nepřináším žádný recept, ale chci vás trochu provést po novém blogu. Chtěla jsem zachovat to, na co jste se "starého jedlíka" zvyklí .... vlevo najdete rubriky s jednotlivými recepty, vyhledávač, receptů a nezbytný archiv.

Vpravo se objevují  všechny moje oblíbené blogy (kam ráda chodím nakukovat) s nejnovějšími články!
A na blogu samozřejmě nesmí chybět ani komentáře..bez těch by blog prostě nežil:) Komentáře může vkládat pod článek (vlevo)

A protože se na "novém jedlíkovi! teprve učím a objevují nové a nové funkce, tak se můžete těšit i na další technická vylepšení :)

A pokud se vám u mně bude líbit, budu moc ráda, když si "Jedlíka" uložíte do svých oblíbených blogů!

nová "Jedlíkova sdresa" je 


     http://jedlikovo-vareni.blogspot.cz/

Děkuji, že jste za mnou na mé nové stránky přišli!!!!


43 komentářů :

  1. A právě sem (pod článek) můžete vkládat své komentář!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Alis, dnes jsem po týdnu "vstala z mrtvých" a co vidím? Alis má nové bydliště. Tak jdu nakouknout, jaké to u Tebe bude. A protože vím, že u Tebe je dobře, vždycky příjdeš s něčím novým, jednoduchým a dobrým, budu chodit i dál.
    V hlavě se mi už delší dobu honí myšlenky na nějaký podobný přesun.
    Alis, tak ať se Ti v novém bydlišti líbí a ať máš dobré sousedy, kteří rádi příjdou na besedu.
    A hodně zdraví v novém roce!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Květuško, moc Ti děkuji, že jsi našla ke mně cestu! A moc děkuji za milé přání!!!

      Vymazat
  3. Ahojky Alis, hned si změním v oblíbených tvou adresu, protože dost často u tebe čerpám inspiraci, když nevím, co mám vařit. Tak ať se ti na nové adrese, v novém roce daří, hodně skvělých nápadů a hlavně zdraví.

    OdpovědětVymazat
  4. Nová adresa? Budu ráda tvojí sousedkou :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem zvědavá, jestli budu umět vložit komentář...

    OdpovědětVymazat
  6. Zapomněla jsem se podepsat - Milada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Miládko, ani nevíš jak moc jsem potěšená, že jsi našla cestu !!!! Moc Tě tu vítám!!!

      Vymazat
  7. Ahoj Alis, už mám tvoje nové bydliště v oblíbených.
    Ráda k tobě chodím na návštěvu a je moc príma, že jsi vše přestěhovala...
    Přeji hezké dny v novém bydlišti. Jarmila

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Alis!
    Takže už i ty jsi se přestěhovala? Kdo půjde další? :-)
    Já ještě blogu.cz dávám šanci. Psali, že v Novém roce nám sledování našich oblíbených odkazů vrátí v lepší formě, tak uvidím. :-)
    Ovšem k tobě budu ráda chodit i sem. ;-)
    Koukám, že v levé straně máš také odběr novinek na email, tak si to hned zadám, protože blog.cz neumožňuje ukazovat z blogspotu. :-)
    Tak ať se ti v novém kabátku daří a budu se těšit na nové a nové články. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Šári, moc Ti děkuji! Věř mi, že to pro mě nebylo vůbec jednoduché rozhodnutí, ale kdybych to neučinila hne na počátku roku, tak bych to zase odkládala a tak jsem to vzala z jedné vody najednou!!!

      Vymazat
  9. Zdravím, myslím, že si vás lidé najdou i tady :-). Jen bych se přimlouvala za změnu normálního písma, toto se dost špatně čte (moc silné a černé a mám dojem, že písmena s háčky to nahrazuje jiným typem písma. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Peťo, moc Ti děkuji! Po technické stránce se zatím rozkoukávám a budu se snažit písmo vylepšit!!!

      Vymazat
  10. Taky jsem se přišla hned podívat a určitě budu chodit dál, ráda jsem nakukovala. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  11. Tak napřed jsem se lekla, kam jsem to vlezla, pak jsem si řekla, že máš zcela nový kabátek, ale ne, Ty rovnou celé bydliště! Tak ať se Ti líbí, hned si měním Tvoji novou adresu a budu chodit dál a moc ráda! Přeji hodně úspěchů!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ježurko,moc Ti děkuji! Moc ráda Tě tu zase uvidím!!!

      Vymazat
  12. Neboj Alis budu tě co nejdříve následovat.Tak,ať se ti tady líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Miluško,moc díky!!! Neboj se jít do nového!!! Sice to trochu bolí, ale technicky je to něco úplně jiného!!!

      Vymazat
  13. Koukám další přeběhlík a vůbec se ti nedivím, já s tím bojuji už dlouho a pořád jsem tak napůl, po změnách které se teď ale udály na blogu.cz bych to tam nejraději opustila úplně...
    No každopádně tě obdivuji žes to vzala takhle z gruntu tak ať se daří :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj vlasti, Moc Ti děkuji!!! Jak už jsem psala, tak se tu teprve rozkoukávám!!A jsem moc ráda, že jsou tu se mnou "moji kamarádi" ze starého blogu!!!!

      Vymazat
  14. Odpovědi
    1. Ahoj Miládko, jupíííí!!! Jsem moc ráda, že se zdařilo!!!!!!

      Vymazat
  15. Ahoj Alis!
    Na blogu cz. se už skoro nedá existovat, taky bych s chutí přeběhla jinam, ale momentálně nemám čas se tím zabývat.
    Dobře se tady zabydli a já si hned změním odkaz. Ať ti nové stránky krásně fungují!
    Měj se hezky. :-) Hanka
    P.S. Trochu mi vadí výběr profilu, je to složitější, a taky chybějící smajlíci, ale zvyknu si. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, moc Ti děkuji!!!!!!Jsem moc ráda, že jsi také našla cestu!! To vkládání komentů bohužel nejde jinak nastavit. Tyi smajlíci mi také chybí!

      Vymazat
  16. Ahoj Alis, jsem ráda, že jsem tě na nové adrese našla. Zadala jsem si odběr novinek, abych o nic nepřišla. :D
    Jsem z Blogu naštvaná, ale zatím se stěhováním váhám. Dám jim ještě šanci.
    Přeji ti, ať se ti v novém bydliští líbí a dobře daří. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jarmilko, já jsem moc ráda, že jsi dorazila!!! Moc díky!!!

      Vymazat
  17. Ahoj Alis,udělala jsi dobře.Já jsem si blogspot založila už dříve, občas něco vložila,ale nechtělo se mně opustit blog,ale teď , po těch jejich novotách jsem se definitevně rozhodla a budu na blogspotu.Marie

    OdpovědětVymazat
  18. Alis, já už jsem ti napsala komentář na předešlém blogu. Vidím, že se tu sešla parta. Už se těším na tvoje mňamkové článečky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helenko, vítám Tě!!!Moc díky!!!Ani nevíš, jak mě těší, že tu vidím známé "tváře". Hned se mi líp píše:)

      Vymazat
  19. Ahoj Alis,šla jsem se podívat co je u tebe nového a ona taková změna.No bez tvého blogu si to už neumím představit,chodím k tobě ráda pro inspiraci,a tak si jdu hned změnit odkaz do oblíbených ;-)

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Ali, také jsem o tom uvažovala si založit Blogspot. Když si představím tu práci s přestěhováním receptů. Zatím váhám. Psala jsem na Blog a nenamáhají se s odpovědí. Jdu si tě změnit do oblíbených. Těším se na další tvoje recepty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ivuš, moc Tě zdravím a jsem ráda, že jsi dorazila!!To přestěhování bylo opravdu náročné, ale už mám snad přestěhováno :) Vzala jsem sebou většinu mých receptů, takže je z čeho vařit :) Jinak tu stále objevuji nové a nové funkce... mám teď o zábavu postaráno!!

      Vymazat
  21. Tak si taky ukládám novou adresu.Změny na blogu se mi vůbec nelíbí a jsem z nich zklamaná, ale na stěhování zatím nemám odvahu .

    OdpovědětVymazat
  22. Jejda, stěhování ??? A do lepšího ??? Já k tobě nepřestanu chodit, i kdybys ses přestěhovala na druhý konec světa, bez jedlíka už nemůžu existovat !!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani,moc mě těší, že jsi našla cestu a hlavně díky za krásný komentář :)

      Vymazat
  23. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...