Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Rýže z mikrovlnky

Stránky

pondělí 7. ledna 2013

Rýže z mikrovlnky


Rýže z mikrovlnky


Rýže vařená v mikrovlnce

Při čtení tohoto nadpisu asi každého napadne,co za zázračnou rýži to asi bude? Rýže z mikrovlnky není nic jiného než rýže vařená v mikrovlné troubě. Opravdu v mikrovlnce, ne nepletu se. Opustila jsem rýži ve varných sáčcích a už dlouhá léta vařím rýži v mikrovlnce.

O návod ne její přípravu se nyní podělím.
1 hrneček rýže
1,5 hrnečku teplé vody
1 lžička soli
1 lžíce oleje



Propláchnutou rýži dáme do vyšší nádoby vhodné k vaření v mikrovlné troubě. Já používám vyšší misku z varného skla s poklopem. Rýži zalijeme teplou vodou, osolíme a přidáme lžíci oleje. Misku přiklopíme víkem a vložíme do mikrovlné trouby. Mikrovlnou troubu si nastavíme na 750W a čas na 18 minut. A všechno už necháme na mikrovlnění:).

Za 18 minut máme krásně vařenou rýži!!! Necháme ještě asi tak 5 minut odpočívat pod pokličkou a potom už můžeme podávat!



A malou obměnou může být i hrášková rýže

Do rýže přidáme hrášek (může být i zmražený) a obvyklým způsobem dáme mikrovlnit!


2 komentáře :

  1. Jsem v Norsku na stavbě, a zkoušel jsem vařit rýži v mikrovlnce. No paráda, co
    dodat. Nechtělo se nám jít do motelu na stravu, tak jsme vyzkoušeli rýži v
    mikrovlnce. Už ji nikdy nebudu dělat v troubě. Na 2 hrnky rýže, jsem sal 4 hrnky vřelé vody z konvice. Trochu osolil a dal do mikrovlnky. Zapnul na nejvyšší stupeň a nastavil na 15 minut. Byl jsem překvapený. Ještě jsem ji nechal 5 minut odpočinout a byla hotová. Norové jen zírali. Milan V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím do Norska! Tak to mě moc těší, že jsme světu ukázali něco nového :) A hlavně, že se vám vaření podařilo. Podobně se v mikrovlnce dají uvařit i brambory a dokonce se v ní dá upéct i hrníčková bábovka a troufnu si napsat, že je vláčnější než pečená v troubě!

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...