Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Švestky balené v anglické slanině

Stránky

pondělí 7. ledna 2013

Švestky balené v anglické slanině













Švestky balené v anglické slanině

V jedné anketě, kterou zde na blogu mám, se ptám, který pořad o vaření nejraději sledujete. A zatím vede Prostřeno!! Musím se přiznat, že inspiraci na přípravu balených švestek jsem načerpala právě z tohoto pořadu. Pokud mi čas vyjde, tak se na Prostřeno dívám. A někdy se nestačím divit odvaze lidí, kteří se do pořadu hlásí.
Ale nyní ke švestkám. Konečně se mi podařilo sehnat sušené švestky a tak nic nebrání s experimentem začít.



Na přípravu potřebujeme:
6 plátků anglické slaniny
6 kusů sušených švestek
špejli na napichování

Na okraj plátku anglické slaniny položíme sušenou švestku a vše srolujeme. Vzniklou rolku napíchneme na špejli.


Jednotlivé rolky zapichujeme za sebou na špejli.


Rolky vložíme na vyhřátou pánvičku a z každé strany rychle opečeme. Jde to opravdu rychle, proto od sporáku raději neodcházejte!

A máme hotovo:


Experiment se zdařil. Rolky mě mile překvapily svojí zajímavou chutí. Jen jsem jich měla udělat víc - byly hned pryčUsmívající se.

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...