Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Rychlý těstovinový salát s krabími tyčinkami

Stránky

úterý 8. ledna 2013

Rychlý těstovinový salát s krabími tyčinkami


Těstovinovým salátem nic nezkazíte! Těstovinové saláty jsou pro mně obvykle záchranou rychlé večeře..dají se jíst teplé, studené a jejich přípravou nestrávíte příliš dlouho času. Do těstovinových salátů lze zamíchat spoustu surovin, které určitě i vy máte doma v lednici. U nás to tentokrát vyhrály krabí tyčinky!


rychlá večře



Na přípravu těstovinové salátu s krabími tyčinkami potřebujeme:
3/4 balení oblíbených těstovin
1 celé balení krabích tyčinek
1 červenou papriku
1 mrkev
1 rajče
majonézu a zakysanou smetanu na dresink





Nejprve si uvaříme těstoviny. Mezi tím si nakrájíme zeleninu na kostičky. Krabí tyčinky vyndáme z obalů a také je nakrájíme. Uvěřené těstoviny zcedíme a přidáme pokrájenou zeleninu a krabí tyčinky. Dobře promícháme.  Dle chuti osolíme. Přidáme svůj oblíbený dresink... tentokrát jsem použila zakysanou smetanu a majonézu (v poměru 1:1). Opět vše dobře promícháme a necháme v chladu chvilku odležet.



 Tak a rychlou večeři máme hotovou!

A co VY a rychlé večeře?




18 komentářů :

  1. Ahoj Alis, tak už jsem si uložila tvoji novou adresu, ještě zkusím uložit i přijímání novinek na mail. Těstovinový salát mám moc ráda a dělala bych ho častěji, děda ale moc těstoviny nemusí, tak ho většinou ukuchtím jen pro sebe.

    OdpovědětVymazat
  2. V mrazáku mám dvoje tyčinky o víkendu se na salát určitě dojde. Dík za typ :)

    OdpovědětVymazat
  3. Těstovinový salát bych si dala hned, ale u manžela bych s krabími tyčinkami neuspěla. U něho musí být všechno prohnané přes prase !!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, tak ti posílám alespoň malou virtuální ochutnávku!

      Vymazat
  4. Velmi oceňuji tento rychlý recept Alis. Všechny ingredience v něm mám ráda. Většinou si dělám takové saláty do práce na oběd a už mi dost často dochází inspirace. Těstoviny doma milujem na všechny způsoby, je to nejlepší večeře. Já ještě k večeři ráda dělám husté polívky - páč jsem polívková :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marci, moc Tě zdravím! Polévky, ty já mám taky moc ráda! Akorát moji jedlíci ,ty jim nějak nepřišli na chuť.

      Vymazat
  5. Ahoj Alis!
    Já mám těstoviny moc ráda. :-)
    A saláty zejména! jen ty krabí tyčinky ne-e. Já vlastně nic, kde je ryba nebo další mořské potvůrky. :-)
    Jedině, kde snesu rybu, tak na chlebíčkách tu pěnu - ale ne tu lososovou. :-)
    Salát jinak vypadá lahodně, no co, tak bych kraba vybrala a zbytek zbaštila. :-D
    Přeji krásný den. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Šári,moc Tě zdravím, moc Ti děkuji za návštěvu. příště bude něco i pro Tebe, bez ryby :)

      Vymazat
  6. Tyčinky mám v mrazáku pořád, máme je rádi jako pomazánku, nakrájené na drobno, trošku cibule a petrželky taky jemně nakrájet, sůl, pepř, majolku a pomazáka je hotová. S těstovinami jsem je nezkoušela, ale určitě bude mít salát úspěch, protože těstoviny máme rádi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ivuš, díky za super recept! Pomazánek není nikdy dost :)

      Vymazat
  7. Salát je zajímavý. Určitě ho vyzkouším, mám ráda tento typ salátů. :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Ivuš, moc Tě zdravím a budu moc ráda, když vyzkoušíš!

    OdpovědětVymazat
  9. Dnes se vrací dcera a to má cenu vařit. "Dobře papá" :), umí ocenit...na rozdíl od těch dvou, kteří jsou se mnou stále a nejí snad už skoro nic. Takže na salát určitě dojde. Dobrá inspirace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Katy,moc Tě zdravím a budu ráda, když vyzkoušíš!

      Vymazat
  10. Hotovo a na světě je nová variace. Protože se nám zdálo, že jsem to moc osolila, přidala jsem vařená vajíčka :) A ještě si k tomu přidáme rukolu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Katy, to jsem moc ráda, že jsi vyzkoušela :) A další variace...super nápad!!!!!

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...