Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Domácí čokoládová lízátka

Stránky

pondělí 7. ledna 2013

Domácí čokoládová lízátka


Brzy bude chodit Mikuláš a těm, kteří byli celý rok hodní, přinese v košíku určitě něco dobrého. Já jsem to tentokrát Mikulášovi trochu ulehčila a pokusila jsem se vyrobit domácí čokoládová lízátka. Když jsem v létě pátrala po surovinách na výrobu čokoládových pralinek objevila jsem úžasnou formičku na výrobu čokoládových lízátek. A samozřejmě jsem neodolala a formičku si pořídila. A právě nyní přišel její čas.


Výroba lízátek vyžaduje trochu času a trochu trpělivosti, ale výsledek stojí za to! Budete mít originální mikulášská čokoládová lízátka!

Na výrobu lízátek potřebujeme:
150 g mléčné čokoládové polevy
150 g bílé čokoládové polevy
tyčinky na držátko (můžeme použít i špejli)
Formičku na výrobu lízátek. Pro ty, kteří formičku doma nemají - stačí kousek transfer folie (na zdobení čokolády).
Postup není nijak složitý - stačí pouze rozehřát polevy a formičku s nimi vyplnit. Doprostřed položíme držátko. Po zatuhnutí lízátko z fomričky lehce vyklepneme.


Pokud pracujeme s transfer fólií - potom stačí z fólie vystřihnout menší obdélník, který položíme vzorkem navrch a lžičkou naneseme čokoládu. Doprostřed zapíchneme špejli a necháme zatuhnout. Po zatuhnutí fólii jednoduše stáhneme a máme originální lízátko hotové!


A nakonec lízátka zabalíme do celofánu a mikulášská nadílka může začít!


1 komentář :

  1. Lízátka jsem zkoušela. Byla výborná děkuju za typ.Dětem to moc chutnalo. :) :) :) :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...