Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Kakaové pracny

Stránky

středa 2. ledna 2013

Kakaové pracny


Kakaové pracny

K tradičnímu vánočnímu cukroví patří určitě pracny. Myslela jsem, že je letos už ani péct nebudu. Vloni jsem je nepekla a předloni jsem měla problém je vydolovat z formiček. Představa, že se něco podobného bude opakovat, tak ta mě přímo děsila. Ale protože jsem chtěla vyzkoušet moje "zachráněné" formičky, tak jsem se do pracen přece pustila.



Musím prozradit, že letošní pečení pracen mě "mile" překvapilo. Boj s vyklápěním z formiček se letos nekonal Usmívající se. Formičky jsem před použitím pořádně vymazala sádlem, takže vyndávání šlo parádně!

Tak a tady je recept!
Na pracnové těsto potřebujeme:
70g strouhaných ořechů
160 g hladké mouky
100 g moučkového cukru
140 g rostlinného tuku (nebo másla)
1 lžící kakaa
1/2 lžičky skořice


Ze všech surovin vypracujeme těsto, které necháme v chladu odpočinout.
Těsto vmačkáváme do vymazaných pracnových formiček. Pečeme ve vyhřáté troubě.
Upečené pracny můžeme posypat (nebo přímo obalit) práškovým cukrem promíchaným s vanilkou!


Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...