Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Pomazánka z nivy

Stránky

středa 2. ledna 2013

Pomazánka z nivy


Pomazánka z "modrého sýra"


Dnes přináším recept na pomazánku ze sýra " s modrou plísní". Původeně jsem šla koupit nivu a když jsem přišla domů, tak koukám, že na obalu je napsáno - sýr s modrou plísní. Při rozbalování jsem trochu znejistěla, cože jsem to koupila.. ale ve finále to chutí připomíná nivu.. takže průšvih zažehnán.



Recept na pomazánku z nivy jsem tu již psala. Dnešní recept je hodně podobný, akorát do pomazánky nepřidáváme tavený sýr.
Na přípravu potřebujeme:
1 pomazánkové máslo
10 dkg sýru s modrou plísní
2 lžíce smetany na zjemnění


Sýr s modoru plísní nastrouháme na struhadle a přimícháme 1 celý kelímek pomazánkového másla. Promícháme a zjemníme 1-2 lžícemi smetany.
A máme hotovo.


Pomazánka je ideální ke svačinovým rohlíkům a domácím houstičkám!!




Vyzkoušejte i jiné pomazánky!

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...