Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Muffiny s anglickou slaninou

Stránky

pondělí 7. ledna 2013

Muffiny s anglickou slaninou


Muffiny nemusí být pouze nasladko. Slané muffiny jsem tentokrát připravila s anglickou slaninou.


Na těsto potřebujeme:

200 g hladké mouky
150 ml mléka
4 vejce
5 lžic oleje
1 prášek do pečiva
150 g anglické slaniny
petržel
1 lžičku soli
1/2 lžičky pepře
Ručním šlehačem zpracujeme z mléka, vajec, oleje, mouky a prášku do pečiva těsto, do kterého přidáme na kostičky pokrájenou anglickou slaninu. A protože mi zbyl ještě kousek pórku, nakrájela jsem ho na kolečka a přidala do těsta. Pórkem člověk nikdy nic nezkazí. Nakonec přidáme na drobno posekanou petrželku. Dle chuti osolíme a přidáme pepř.

Vzniklé těsto nalijeme do muffinové formy. Já do formy vkládám ještě papírové košíčky, aby mi muffiny šly pěkně vyndávat. Pečeme 15 minut na 200 st. a potom 30 minut na 170 st. do té doby až nám povrch krásně zezlátne!


Děkuji Janě za super nápad, který mi vnukla v komentáři u pórkového chlebíčkuUsmívající se!!

A co Vy a muffiny? Napište do komentáře

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...