Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Domácí nanuky

Stránky

pondělí 7. ledna 2013

Domácí nanuky


Domácí meruňkové nanuky


dnes přináším recept, který se určitě hodí v horkých letních dnech. Mám pro vás nachystaný recept na výrobu domácích ovocných nanukůUsmívající se


Domácí nanuky můžeme vyrábět prakticky celou sezonu a využít tak dozrávající plody ze zahrádky.
Na výrobu domácích nanuků potřebujeme:
Tvořítko na nanuky ( v dnešní době není problém ho sehnat. Existují různé velikosti a různé tvary. Já jsme tvořítko pořídila za 55,- Kč a je na 4 velké nanuky)

a na náplň potřebujeme:
300 g ovoce ( v mém případě meruňky)
cukrový rozvar - připravený z 100 g krupicového cukru svařeného v cca 170 ml vody
a 2 lžíce bílého jogurtu
Množství surovin je na dvě dávky nanuků!


Ovoce pomocí ponorného mixeru rozmixujeme a vlijeme vychlazený cukrový rozvar.
Pokud chceme mít nanuky čistě ovocné, potom už nyní můžeme část hmoty nalít do tvořítek.
A pokud chceme mít nanuky jogurtovo - ovocné, potom do části hmoty přimícháme bílý jogurtMrkající
A nyní už jen tvořítka vložit do mrazáků a vyčkatMrkající, až hmota zatuhne.


A potom už jen troch trpělivosti při vyndávání z tvořítek! Mrkající.

A s chutí do toho!!


Vyzkoušejte také domácí zmrzlinu!!

5 komentářů :

  1. Ahoj,
    dnes jsem objevila vaše stránky a z receptů jsem absolutně nadšená. :-)
    Tvořítek na nanuky mám velkou zásobu - přes léto ušetříme na domácí výrobě určitě několik stovek korun. Protože u nás neexperimentuju jenom já, ale i moji dva jedlíci, tak víme, že mrazit se dá cokoliv - nedojezený jogurt, nedopitý ovocný džus, různé šťávy...
    Vyrábíme nanuky jogurtové, tvarohové, smetanové - ze všeho, co se najde v lednici, na zahradě, v lese..... - postup je vždy stejný: suroviny, cukr a ponorný mixer.
    Zdravím a děkuji :-) Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Petro, moc děkuji za návštěvu a jsem ráda, že se se Vám tu líbí :)

      Vymazat
  2. Milá Péťo, díky za recepty. Já poprvé udělala nanuky předevčírem..jahodové...mám stejná tvořítka jako na tvé fotografii..prosím Tě nemáš nějaký návod na jejich vyndání...mně totiž trocha trpělivosti opravdu nestačila:o))..NAKONEC JSME TO VYŠKRÁBALI LŽIČKAMI:o)),,,přeji krásný a pohodový víkend..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Staci po vyndáni z mrazaku polit horkou vodou a za chvili pujdou pekne vyndat z tvoritek..

      Vymazat
  3. Teď jsem našla Vaše stránky na tabletu,jsem nadšená,děkuji,budu mít inspiraci

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...