Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Skládání ubrousků 3

Stránky

středa 2. ledna 2013

Skládání ubrousků 3



Malý kurz skládání brousků - lekce číslo 2

Minulý týden jsem vám slíbila, že vám přinesu další inspiraci na skládání papírových ubrousků. Slib plním a přicházím s 2. a zároveň i poslední lekcí našeho mini kurzu Usmívající se. Připravte si pomůcky, můžeme začítMrkající







Minule jsme se naučili složit ubrousek tak, aby nám vznikl obal na příbory. A dnes se naučíme složit hned dva tvary!

1. svíčka
Klasikou slavnostních tabulí je ubrousek složený do tvaru svíčky. Určitě jste se s takto složeným ubrouskem už setkali. A dnes se ho naučíme společně složit!


Skládanka vypadá na první pohled složitě, ale opak je pravdou.
Postup jsem se pro vás opět snažila nafotit tak, jak jednotlivé kroky skládání jsou po sobě:



2. korunka
A protože jsem hned na začátku avizovala, že dnes se naučíme složit dva tvary, tak jsem zde s návodem jak složit ubrousek do tvaru korunky!

skládání ubrousků

Skládání ubrousku opět není nijak složité.
A zde je postup:




Tak a náš kurz je u konce Usmívající se Doufám, že jsem vám přinesla alespoň malou inspiraci na sváteční stolování. Krásně ručně složený papírový ubrousek váš sváteční stůl nejen oživí, ale přinese vám i radost z "ručních prací"!

A pokud se vám skládání papírových ubrousků zalíbilo, můžete vyzkoušet i další tvary inspiraci najdete také ZDE.
Lekci číslo 1 ve skládání ubrousku najdete ZDE.

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...